עם חשיפת סדרת ה-Galaxy S21 בחודש פברואר האחרון, גילינו כי סמסונג החליטה להמשיך ולהשתמש במערך צילום זהה בדגמי ה-Galaxy S21 וה-Galaxy S21 Plus לדגמי ה-Galaxy S20 בכל שלושת החיישנים האחוריים. נראה כי הדבר עומד להשתנות עם סדרת המכשירים הבאה על פי דיווח חדש המגיע אלינו מהמדליף FrontTron, אשר מספר לנו על השינוי הבא לסדרת הדגל.
על פי המדליף, סדרת ה-Galaxy S22 (שם קוד: Rainbow), אשר כוללת את דגמי ה-Galaxy S22 (שם קוד: R), Galaxy S22 Plus (שם קוד: G) וה-Galaxy S22 Ultra (שם קוד: B – על שם הייצוג RGB), תגיע עם מערכי צילום חדשים לדגמי ה-R וה-G, כלומר לדגם הסטנדרטי ולדגם הפלוס. אין הדבר אומר כי סמסונג לא תשנה את מערך הצילום של דגם האולטרה, אך כי הדיווח הנוכחי נוגע רק לדגמים הללו.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי
בדיווח עצמו מספר לנו המדליף כי החיישן הראשי ברזולוציית 12 מגה פיקסל יוחלף לטובת חיישן ברזולוציית 50 מגה פיקסל, בעוד שחיישן הצילום בזווית רחבה שמגיע כרגע ברזולוציית 12 מגה פיקסל יוחלף גם הוא, אך ימשיך להגיע ברזולוציה זהה. החיישן השלישי ברזולוציית 64 מגה פיקסל אשר משמש לביצוע זום היברדי עד פי 3 כרגע יוחלף לטובת חיישן ברזולוציית 12 מגה פיקסל, המאפשר ביצוע זום אופטי עד פי 3.
את הדיווח מסכם טרון בכך שנצטרך לקחת את הפרטים החדשים בעירבון מוגבל, זאת בעיקר עקב העובדה שההכרזה על סדרת המכשירים המדוברת נמצאת יותר מחצי שנה קדימה, כך שדברים עשויים להשתנות בהמשך. על פי דיווחים אחרים בשלב זה, נראה כי סדרת ה-Galaxy S22 לא תכלול גם מצלמת מתחת לפני התצוגה או חיישן עומק.