אלו מכשירי LG שיקבלו עדכון לאנדרואיד 11

LG Velvet (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) LG Velvet (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

חברת LG מספקת פרטים חדשים אודות המכשירים הבאים שיקבלו את עדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד 11. דרך האתר הגרמני של החברה, חושפת LG כי הראשון מבין הדגמים שיקבל את העדכון יהיה ה-LG Velvet 5G, זה צפוי לקבל את העדכון באירופה באפריל 2021, כאשר יתר הדגמים המופיעים ברשימה יקבלו את העדכון בהדרגה עד סוף השנה.

אחרי ה-Velvet, מופיע ברשימה דגם ה-LG G8X, זה יקבל את העדכון במהלך הרבעון השני של השנה (אפריל-יוני). ה-G8X בעל זוג המסכים הושק בישראל בדצמבר 2019, כשהוא משתמש במערכת השבבים Snapdragon 855 ומציע כיסוי המשמש כמסך משני בגודל הדומה לזה של המסך המקורי של המכשיר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הבא בתור הוא ה-Velvet 4G, זה נחת בישראל באוגוסט 2020, כשהוא מציע עיצוב חדש דמוי ‘טיפות מים’ במערך הצילום בגבו. דגם זה צפוי לקבל את העדכון באירופה במהלך הרבעון השלישי של השנה (יולי-ספטמבר), כשיחד איתו מציינת LG את דגם ה-G8S שיקבל אף הוא את העדכון במהלך הרבעון השלישי.

את העדכונים תסגור LG עם שלושה דגמים נוספים שיקבלו את גרסת אנדרואיד 11 במהלך הרבעון הרביעי של 2021 (אוקטובר-דצמבר). הדגמים שיקבלו את העדכון יהיו ה-LG Wing, שהושק בישראל לקראת סוף 2020, כשיחד איתו ניתן למצוא ברשימה גם את דגמי ה-LG K52 ו-LG K42, השניים זמינים בישראל מאז ינואר 2021.

ניתן לצפות כי גם בשוק הישראלי תציע LG את העדכונים במועדים דומים.

השוואת מפרטים