חברת LG מספקת פרטים חדשים אודות המכשירים הבאים שיקבלו את עדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד 11. דרך האתר הגרמני של החברה, חושפת LG כי הראשון מבין הדגמים שיקבל את העדכון יהיה ה-LG Velvet 5G, זה צפוי לקבל את העדכון באירופה באפריל 2021, כאשר יתר הדגמים המופיעים ברשימה יקבלו את העדכון בהדרגה עד סוף השנה.
אחרי ה-Velvet, מופיע ברשימה דגם ה-LG G8X, זה יקבל את העדכון במהלך הרבעון השני של השנה (אפריל-יוני). ה-G8X בעל זוג המסכים הושק בישראל בדצמבר 2019, כשהוא משתמש במערכת השבבים Snapdragon 855 ומציע כיסוי המשמש כמסך משני בגודל הדומה לזה של המסך המקורי של המכשיר.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי
הבא בתור הוא ה-Velvet 4G, זה נחת בישראל באוגוסט 2020, כשהוא מציע עיצוב חדש דמוי ‘טיפות מים’ במערך הצילום בגבו. דגם זה צפוי לקבל את העדכון באירופה במהלך הרבעון השלישי של השנה (יולי-ספטמבר), כשיחד איתו מציינת LG את דגם ה-G8S שיקבל אף הוא את העדכון במהלך הרבעון השלישי.
את העדכונים תסגור LG עם שלושה דגמים נוספים שיקבלו את גרסת אנדרואיד 11 במהלך הרבעון הרביעי של 2021 (אוקטובר-דצמבר). הדגמים שיקבלו את העדכון יהיו ה-LG Wing, שהושק בישראל לקראת סוף 2020, כשיחד איתו ניתן למצוא ברשימה גם את דגמי ה-LG K52 ו-LG K42, השניים זמינים בישראל מאז ינואר 2021.
ניתן לצפות כי גם בשוק הישראלי תציע LG את העדכונים במועדים דומים.