דיסני תפתח סדרת המשך של “הפנתר השחור” עם הבמאי ריאן קוגלר

הפנתר השחור (מתוך "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים") הפנתר השחור (מתוך “קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים”, באדיבות פורום פילם)

דיסני מרחיבה את שיתוף הפעולה עם במאי “הפנתר השחור” ריאן קוגלר. החברה חתמה על הסכם פיתוח עם קוגלר ואולפן ההפקות שלו, במהלכו ייצור ויפיק סדרות לחטיבת הטלוויזיה של דיסני במשך חמש השנים הבאות. הסדרה הראשונה תהיה דרמה התתרחש בממלכת ווקנדה מסרטי “הנוקמים”.

את חברת ההפקות שלו, Proximity Media, הקים קוגלר יחד עם המפיק סב אוהניין (“חיפוש”, “Run”), המלחין לודוויג גורנסון (שהלחין את סרטיו של קוגלר וכן סרטים וסדרות כמו “טנט” ו”המנדלוריאן”) ואשתו, המפיקה זינזי קוגלר (“ספייס ג’אם 2”).

בימים אלו עובד קוגלר על סרט המשך של “הפנתר השחור”, שימשיך את עלילות הממלכה האפריקאית אשר הייתה נסתרת מן העולם ונחשפה רק אחרי אירועי הסרט הראשון. קוגלר הבטיח כי לא ילהק מחדש את התפקיד הראשי של טצ’אלה לאחר מותו של השחקן צ’אדוויק בוזמן בשנה שעברה. טרם נמסר מי ייקבל את תפקיד הפנתר השחור החדש, אך הניחוש הפופולרי ביותר הוא כי תהיה זאת אחותו של טצ’אלה, המדענית שורי (בגילומה של לטישה רייט). אם כי, ישנה סבירות גבוהה כי הסרט יעסוק ברובו בממלכה שאיבדה את מנהיגה ונאלצת להתמודד ללא מושיע לפני מציאת גיבור חדש שייכנס לנעליו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לא הרבה נמסר על הסדרה החדשה ועלילתה. הצפי הוא שהיא תימנע מלעסוק בקורות הממלכה לאחר אירועי סרט ההמשך, כדי לא להתערב יותר מדי ביקום הקולנועי של מארוול. ייתכן כי הסדרה תבחר לעסוק דווקא בתקופה בה ווקנדה הייתה נחבאת מן העולם, וההיסטוריה של המחצב המתכתי שעיצב אותה – הויברניום.

הסדרה העתידית צפויה לעלות בפלטפורמת “דיסני פלוס”. מעבר לסדרת “הפנתר השחור”, קוגלר צפוי ליצור ולהפיק לחברה גם תכנים שאינם קשורים ליקום של מארוול.

השוואת מפרטים