מייסד OnePlus מכריז על הסטארטאפ הבא שלו, וקוראים לזה Nothing

קארל פיי, אחד ממייסדי חברת OnePlus, עזב לקראת סוף השנה האחרונה את החברה שייסד. עזיבתו נעשתה בחשאי ובוואן פלוס סירבו לאשר את הדיווחים בנושא עת נחשפו באוקטובר 2020. כעת משיק פיי סטארטאפ חדש, Nothing (כלום) שמו, כשמאחוריו עומדים מספר משקיעים מוכרים שמימנו את ההשקעה הראשונה בחברה על סך 7 מיליון דולר.

בטיזר ראשון שנחשף בחשבון הטוויטר הרשמי של Nothing לא מוצג מוצר, אך החברה מעידה על עצמה כמי שמתמקדת בפיתוח מוצרי טכנולוגיה צרכניים, כך שלא מן הנמנע כי נראה את חזרתו של פיי להתמודדות בשוק הטלפונים זו פעם נוספת.

החברה החדשה נוסדה בלונדון באוקטובר 2020, אז גם עזב פיי את תפקידו ב-OnePlus, כאשר מאחורי Nothing עומדים לא מעט שמות מוכרים, שהשקיעו בה 7 מיליון דולר בסבב ההשקעה הראשון בדצמבר 2020, ובהם קווין לין (Kevin Lin), אחד ממייסדי פלטפורמת הוידאו Twitch, סטיב האפמן (Steve Huffman), מנכ”ל ומייסד Reddit, ג’וש באקלי (Josh Buckley), מנכ”ל Product Hunt, היוטיובר קייסי נייסטאט (Casey Neistat) ואחרים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מייסד OnePlus, קארל פיי, בישראל (צילום: גאדג'טי)
מייסד OnePlus, קארל פיי, בישראל (צילום: גאדג’טי)

המשימה של Nothing היא להסיר את החסמים בין אנשים וטכנולוגיה וליצור חוויה דיגיטלית המשכית“, ציין פיי בהודעה לעיתונות של החברה. לדבריו, הדגש של החברה יהיה בחיבור בין מוצרים טכנולוגים שונים בבית, כך שאנו מצפים לסט של מוצרי קצה שידברו זה עם זה ליצירת ההמשכית עליה מדבר מייסד החברה, כאשר בהודעה הרשמית מצויין כי מוצרים ראשונים של Nothing יחשפו במהלך המחצית הראשונה של 2021.

עוד מסר פיי כי Nothing תשים דגש גם על צד עיצוב המוצרים, ובכך הוא מספק קריצה לסטיב ג’ובס, מייסד אפל, שהיה ידוע בחיבתו ליצירת מוצרים טכנולוגים שגם ינעמו לעין. לפי פיי, “הטכנולוגיה הטובה ביותר היא יפה, אך טבעית ואינטואיטיבת לשימוש, וכשהיא מספק מתקדמת, היא תוכל להשתלב ברקע ולהרגיש כמו לא כלום“, ומכאן ככל הנראה גם שמה של החברה החדשה.

מידע נוסף על Nothing ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה – Nothing.tech.

השוואת מפרטים