נטפליקס מביאה את משחקי Resident Evil לטלוויזיה

Resident Evil 2 (תמונה: Capcom) Resident Evil 2 (תמונה: Capcom)

נטפליקס הכריזה רשמית על רכישת סדרת לייב אקשן המבוססת על סדרת משחקי “האויב שבפנים” (Resident Evil). המשחק כידוע זכה לאדפטציה מצליחה בקולנוע, עם ששה סרטים בכיכובה של מילה יובוביץ׳ (Mila Jovovich), שגרפו מעל 1.2 מיליארד דולר. את העיבוד החדש לנטפליקס מפיקה אותה חברה שהפיקה את הסרטים, Constantine Film. נטפליקס בחרה להכריז על הרכישה בציוץ המציג תמונה של התסריט הראשון.

הסדרה, שתמנה 8 פרקים בעונתה הראשונה, תעקוב אחר שני צירי זמן במקביל. בראשון, האחיות בנות ה-14 ג’ייד ובילי ווסקר עוברות עם אביהן לעיר “רקון החדשה” ומגלות כי העיר מסתירה סודות שעלולים להביא לסוף העולם – ואביהן הוא חלק פעיל בתוכנית. בעוד לא ניתן מידע על מיהו בדיוק האב, ניתן לנחש על פי שם המשפחה שמדובר בדמותו של אלברט ווסקר, הנבל הראשי בסדרת המשחקים, אשר מתכנן להתערב בתהליך האבולוציה ולהכחיד את המין האנושי כפי שהוא היום.

ציר הזמן השני קופץ 16 שנים קדימה, לתקופה בה נותרו רק כ-15 מיליון בני אדם בעולם. העולם העתידני נשלט על ידי כ-6 מיליארד מפלצות, ומלא בבעלי חיים ובני אדם שהוזרקו בוירוס ה-T, שבמשחק הינו וירוס צבאי שמטרתו לחסל אוכלוסיות שלמות. כעת בת 30, ג’ייד מנסה לשרוד בעולם החדש תוך כדי שהסודות מילדותה צפים מחדש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

את הסדרה החדשה ינהל התסריטאי אנדרו דאב (Andrew Dabb) שמגיע אליה מיד עם סיום הסדרה הקודמת שלו, “על טבעי” (Supernatural) אשר צפויה לשדר את פרקה האחרון בנובמבר הקרוב אחרי 15 שנה באוויר. דאב, מעריץ מושבע של סדרת המשחקים, מבטיח כי הסדרה החדשה תפנה לכל סוגי המעריצים בין אם חדשים או אלו שגדלו על המשחק, ותכיל מפלצות ודמויות מוכרות כמו גם כאלו מקוריות שלא נראו בעבר. את שני פרקי הפתיחה תביים ברונוון יוז (Bronwen Hughes) שמוכרת מעבודה בסדרה “המתים המהלכים” (The Walking Dead).

המשחק Resident Evil הושק על ידי חברת קאפקום ב-1996 והפך לאחת הסדרות המצליחות ביותר בהיסטוריה, עם מעל ל-100 מיליון עותקים שנמכרו ברחבי העולם.

השוואת מפרטים