בלאקברי בדרכה חזרה לשוק הסמארטפונים

BlackBerry KEY2 LE (תמונה: GSMarena) BlackBerry KEY2 LE (תמונה: GSMarena)

כמעט שנתיים לאחר שהציגה את ה-BlackBerry KEY2 LE באמצעות חברת TCL, שהייתה אחראית על ייצור המכשיר, בלאקברי רוקמת שיתוף פעולה חדש עם OnwardMobility לייצור הסמארטפון הבא תחת שם המותג המוכר. גולת הכותרת עליה יתמקדו השתיים תהיה האבטחה מצידה של בלאקברי והיכולות הפרודוקטיביות איתו יביא המכשיר.

בשיתוף הפעולה החדש נמצא גם את חברת הבת של Foxconn אשר נקראת FIH Mobile, אשר תיקח אחריות על ייצור המכשירים בפועל בנוסף לעיצוב תחת הוראות מידי OnwardMobility. שלישיית החברות המוזכרת יוצרת את האיחוד על מנת להביא לשוק מכשיר חדש תחת שם המותג בלאקברי, אשר יתמוך בגלישה ברשת הדור החמישי (5G) בהתאם לתנועת השוק הנוכחית.

במסגרת ההסכם בין בלאקברי ל-OnwardMobility, הראשונה הסכימה לכך שהשנייה תזכה בזכויות לפיתוח, ייצור ושיווק ה-BlackBerry 5G אשר יגיע אל הקהל במהלך חציה הראשונה של שנת 2021. פרט נוסף אותו גילינו אודות המכשיר הינו העובדה שהשותפות החדשה בוחרת להמשיך ולדבוק במקלדת פיזית, כך שגם המכשיר הבא יגיע עם מקלדת פיזית שאינה מוצגת על המסך לעומת כל מכשיר אחר בשוק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כמו כן, החברה מאשרת כי המכשיר יגיע בתחילה לצפון אמריקה ולרחבי אירופה, אך לא מציינת במפורט באילו מדינות המכשיר יימכר. עם זאת, בשלב זה איננו יודעים האם מדובר במכשיר דגל או ביניים אשר נמצא כעת בתכנון, אך כן נוכל לאשר שהמכשיר ייבנה על יסודות של בטיחות והצפנת מידע, לצד פיצ’רים חדשים, שעל פי מנכ”ל חברת OnwardMobility ישפרו את הפרודוקטיביות של המשתמשים.

השוואת מפרטים