בעקבות ההצלחה של Persona 4 Golden: סגה תביא עוד משחקים למחשב האישי

המשחק Persona 4 Golden אינו בדיוק משחק חדש: הכותר יצא בשנת 2012 עבור מכשיר ה-PlayStation Vita של סוני. מדובר בגרסה משופרת של משחק אפילו ישן יותר, Persona 4 ל-PlayStation 2, שיצא ב-2008. מאז ה-Vita כבר ירד מהמדפים, אך המשחק זכה לקאמבק מפתיע דווקא על המחשב האישי, ב-Steam. סגה הפיצה את המשחק למחשב עם תמיכה ברזולוציות גבוהות יותר, תיקון באגים וכמה אפשרויות חדשות.

כנראה שסגה לא תכננה שהמשחק יצליח באופן משמעותי, היות ומדובר במשחק ישן מאוד בבסיסו, ולכן תמחרה אותו במחיר זול למדי. עם זאת מדובר עדיין בכותר מסדרת משחקי התפקידים Persona המוערכת. המחיר הנמוך, בשילוב עם הביקורות הזוהרות שקיבל המשחק, והאפשרות של שחקנים רבים להתנסות בו לראשונה על המחשב, הביא לכך שהקונים הסתערו על החנות ורכשו את המשחק בהמוניהם. לאור ההצלחה המפתיעה סגה החליטה כי תמשיך להמיר משחקים ישנים ממגוון מכשירים לשחקני המחשב האישי.

הארוקי סאטומי (Haruki Satomi) מחברת סגה מסר: “חידשנו את Persona 4 Golden, כותר שיצא בעבר ל-PS Vita, ושחררנו אותו ב-Steam בשנת הכספים הנוכחית. בזכות ההצלחה בביקורות והמחיר הנמוך, המכירות היו הרבה יותר חזקות מהצפוי. אנחנו נמשיך לקדם באופן פעיל משחקים ששוחררו בעבר ל-Steam ולפטפורומות חדשות.”

סגה עדיין מפיצה משחקים חדשים, וגם לכך התייחס סאטומי: “אנחנו גם עורכים משא ומתן עם בעלי הפלטפורמות [למכירת משחקים] בנוגע למשחקים חדשים בעתיד, ואנחנו שוקלים דרכים למכור כל משחק תחת תנאים טובים. בין היתר, אנו עובדים על כך שמלכתחילה תהיה גרסה למחשב האישי [עבור המשחקים העתידיים], וחושבים על השקות למספר פלטפורמות.”

השוואת מפרטים