מכשיר ה-LG Velvet יגיע לישראל ב-4.8

LG Velvet (תמונה: LG) LG Velvet (תמונה: LG)

חברת LG אלקטרוניקס והיבואן הרשמי רונלייט מתכננים את השקתו של מכשיר הדגל LG Velvet בישראל ב-4.8.2020, כך עולה מתוך הזמנה לאירוע השקה שנחתה בתיבת המייל של גאדג’טי לפני זמן קצר. הסמארטפון החדש והמעוצב של LG יגיע ארצה כשלושה חודשים לאחר חשיפתו הרשמית של דגם ה-5G, אך לישראל יגיע דגם ה-4G שמושק כעת במקביל בכל העולם. פרטים מלאים אודות המחיר והזמינות שלו ייחשפו במסגרת האירוע שתערוך החברה בתחילת החודש הבא.

סמארטפון הדגל LG Velvet מגיע בעיצוב חדש ועגלגל, עם מסך FullVision ענק בגודל 6.8 אינץ’, פורמט תצוגה סינמטי ביחס של 20.5:9 וברזולוציית +Full HD, כשבראשו מגרעת ‘טיפת מים’ בה נחבאת מצלמת סלפי בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל. מתחת למסך משולב סורק טביעות אצבע ביומטרי, כשאת המכשיר ניתן יהיה להפעיל יחד עם ה-LG Dual Screen, מסך נוסף אותו ניתן להצמיד למכשיר לעבודה במקביל על זוג מסכים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

LG Velvet (תמונה: LG)
LG Velvet (תמונה: LG)

בתחום האודיו דאגה LG לשלב במכשיר זוג רמקולים הפועלים יחדיו בסטריאו ומבצעים התאמה טובה יותר לסוג התוכן המשודר באמצעות שימוש באלגוריתמים בתחום הבינה המלאכותית (AI) בהשמעה ובהקלטה. מתחת למכסה נמצא את מערכת השבבים Snapdragon 765, רכיב זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 גיגה-בייט ורכיב אחסון של 128 גיגה-בייט, וכן סוללת 4,300mAh התומכת בטעינה מהירה בהספק 10W.

בצד הצילום נוכל למצוא 3 מצלמות:

  • מצלמה ראשית של 48 מגה-פיקסל
  • מצלמת 8 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה
  • מצלמת עומק ברזולוציית 5 מגה פיקסל
הזמנה לאירוע ההשקה של LG Velvet (תמונה: LG ישראל)
הזמנה לאירוע ההשקה של LG Velvet (תמונה: LG ישראל)

השוואת מפרטים