ממשק המשתמש העדכני והמרענן של שיאומי נגלה בפנינו באופן רשמי לפני כחודשיים, ומאז האחרון מגיע למשתמשים בגרסאות בטא המהוות נקודות ציון עד להגעת הגרסה היציבה. בתוך גרסאות הבטא הללו גילו המשתמשים כי אפליקציית המצלמה הגיעה עם מספר שורות קוד חדשות, אשר חושפות פיצ’ר שעוד לא נמצא בממשק עצמו.
על פי שורות הקוד הללו, שיאומי עובדת ברגעים אלו על מצב צילום חדש הנקרא AI Shutter, והתיאור המגיע עמו מסביר כי המצב “בוחר אוטומטית את הרגע הטוב ביותר בעת לחיצה על כפתור הצילום”. למעשה, בעת לחיצה על כפתור הצילום המכשיר לוכד סדרת תמונות אחת אחרי השנייה ומשתמש בבינה מלאכותית על מנת לזהות ולהציע את התמונות בהן המשתמש חייך והסתכל למצלמה.
בנוסף לפיצ’ר הנ”ל, פיצ’רים נוספים כמו Magic Clone עתידים להגיע לגרסה היציבה של ממשק המשתמש המוזכר, כשהמוזכר לעיל מצלם מספר תמונות במרווחי זמן קבועים האחת מהשנייה כך שהמשתמש יכול לזוז ממקום למקום והתמונה הסופית תציג את האדם במספר מקומות במקביל. עם זאת, נקבל גם תמיכה במחוות מסך מלא המציעות שליטה על אפליקציות פנימיות דרך מחוות ועם ממשק ייעודי לבחירתנו.
את ממשק המשתמש MIUI 12 הכרנו בסוף חודש אפריל האחרון, כאשר זה הביא לנו עיצוב נקי יותר, אפשרויות חדשות בתוך אפליקציות, תמיכה בחלונות צפים במקום התראות ואנימציות מושקעות יותר מאי פעם. כבר בשלב זה משתמשים רבים בעולם יכולים להתקין גרסת בטא יציבה של הממשק על מכשירי השיאומי שלהם, אך איננו יודעים מתי תשוחרר הגרסה הסופית והגלובלית למשתמשים בישראל.