חברת סגה ואולפני פרמאונט יפיקו פרק המשך לסרט הלייב אקשן “סוניק” שיצא לבתי הקולנוע לפני חודשים ספורים, וכבר הספיק להגיע למדיות הדיגיטליות בהפצה מוקדמת בעקבות התפרצותו של וירוס הקורונה, כך על פי דיווח של אתר Variety, שכבר הספיק לקבל אישור מג’ף פאולר, במאי הסרט הראשון שיחזור לביים גם את השני.
על פי הדיווח, יחזור הצוות המקורי שעבד על הסרט גם לפרק השני של סוניק, עם ג’ף פאולר (Jeff Fowler) כבמאי, והכותבים ג’וש מילר ופאט קייסי ובהפקת ניל מוריץ (“בלודשוט”, “הצדק של ספנסר” וסרטי “מהיר ועצבני”), טובי אשר (“הצדק של ספנסר”) וטורו נקהארה מחברת סגה.
ROUND TWO WITH THE BLUE!! ????????https://t.co/YTabuZy08C
— Jeff Fowler (@fowltown) May 28, 2020
אף שהוא נחת בבתי הקולנוע בפברואר 2020, רגע לפני שאלו נסגרו בעקבות התפרצות וירוס הקורונה בעולם, הספיק “סוניק – הסרט” לגרוף הכנסות נאות של מעל 300 מיליון דולר סביב העולם, כמחציתם מהשוק האמריקאי, ועם פתיחה מרשימה למדי של 58 מיליון דולר. סוניק היה גם אחד מהסרטים שזכו להפצה מהירה דרך המדיות הדיגיטליות בצל תקופת הבידוד הביתי.
בסרט הראשון בסדרה כיכבו בן שוורץ, שנתן את קולו לדיבוב דמותו של סוניק, כשלצידו ג’ים קארי בתפקיד רובוטניק וג’יימס מרסדן בתפקיד טום, חברו של סוניק. בשלב זה לא נמסרו פרטים בנוגע למועד תחילת הצילומים של הסרט החדש של סוניק או מתי זה מתוכנן להגיע לבתי הקולנוע סביב העולם.