זמן לא רב לאחר שפירסמה תוצאות מעודדות עבור הרבעון השלישי של השנה, יוצאת חברת Huawei בהצהרה משמחת נוספת ומבשרת כי חצתה את רף 200 מיליון מכשירים הטלפון אותם שלחה מאז תחילתה של 2019. בחברה מציינים כי ההישג הגדול בחציית הרף נעוץ בהגעה לנתון זה 64 ימים מוקדם יותר בהשוואה לשנת 2018.
הנתון המרשים וודאי ימשיך לשים את החברה על מפת יצרניות הטלפונים בעלות כמות המשלוחים הגדולה ביותר בעולם גם בהמשך השנה, כשהיא צפויה להמשיך ולתפוס את המקום השני ברשימה אחרי סמסונג ולפני אפל.
המשך הצמיחה של Huawei במשלוחי הטלפונים משנה לשנה מפתיע למדי בהתחשב בכך שעל חברות אמריקאיות נאסר לייצר קשרים עסקיים עימה מאז נכנסה לרשימת ה-Entity List של הממשל האמריקאי במאי 2019.
We’ve just exceeded 200 mil shipments in 2019 ????
64 days earlier than in our previous year!
Our thanks and appreciation goes out to everyone for your support – as we keep striving to improve technology for all #Huawei #MakeItPossible pic.twitter.com/gPs9pnmMyJ— Huawei Mobile (@HuaweiMobile) October 23, 2019
הסנקציות שמגיעות בעקבות הימצאה ברשימה מונעות מהחברה להתקין על מכשירים חדשים את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה המלאה, כך שהמשתמשים לא יוכלו לקבל אפליקציות ושירותים חשובים עבור השימוש השוטף בטלפון, בראשם חנות האפליקציות Google Play. עדות לכך היא מכשירי סדרת ה-Huawei Mate 30 שנחשפו לאחרונה, אך לא יעשו דרכם לשווקים בינלאומיים, ישראל ביניהם, בשלב זה.
את הרבעון השלישי של השנה סיכמה Huawei עם צמיחה של 27% בהכנסות משנה לשנה, תוך שהיא מדווחת על צמיחה בכמות משלוחי הטלפונים של כ-29% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל ב-2018. כעת, עם הדיווח על כמות משלוחים של 200 מיליון יחידות, מעידה החברה על גידול של 15 מיליון יחידות בתקופה שבין תום הרבעון השלישי (סוף ספטמבר 2019) ועד עכשיו.