זו פעם נוספת אנחנו נתקלים בדיווח המספר לנו על חזרתו מהמתים של ה-iPhone SE, אך הפעם מדובר בדיווח המופץ על ידי האנליסט המוכר Ming-Chi Kuo. על פי דבריו של האנליסט שמבצע מחקר מתמשך אודות מכשיריה של אפל ואודות דפוסי הפעולה של החברה, זו צפויה להכריז על ה-iPhone SE 2 כבר ברבעון הראשון של השנה הבאה.
בהתייחסות לדבריו של קו, האחרון מספר כי מבנה הדור הבא של המכשיר יזכיר את זה של האייפון 8 ופחות את ה-iPhone SE המקורי שהיה דומה בעיקר ל-iPhone 5. מעבר לכך, אנחנו מגלים כי גם בדגם החדש אפל תטמיע את מערכת השבבים העוצמתית ביותר שלה, A13 Bionic, אשר מתפקדת גם ברגעים אלו בסדרת מכשירי ה-iPhone 11 הנמכרת במחירים גבוהים הרבה יותר.
עוד מתחת למכסה המנוע נקבל 3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR4X, ונפח אחסון המסתכם ב-64 או 128 גיגה-בייט שאינם ניתנים להרחבה. מסכו של ה-iPhone SE 2 אינו צפוי לתמוך בטכנולוגיית ה-3D Touch ממנה נפרדה החברה לאחרונה גם עם דגמי ה-iPhone 11, כך שבגזרה הזו אפל ממשיכה ליישר קו על מנת לאמץ את המחליפה בצורת לחיצה ארוכה.
גופו של ה-iPhone SE 2 יגיע בצבעים אפור-חלל, כסוף ואדום, כך לפחות על פי דבריו של קו. לבסוף, האנליסט מסכם עם תג מחיר של 399 דולרים בלבד לעומת תג המחיר ההתחלתי של ה-iPhone 11 אשר מגיע עם אותה מערכת השבבים ב-699 דולרים. במידה ותג המחיר אכן יעמוד על 399 דולרים, אנחנו מצפים למערך צילום הכולל חיישן אחד בלבד או 2 לעומת מערך הצילום המשולש שבדגמים היקרים יותר, זאת בנוסף לעיצוב שיפריד אותו מהסדרה הגבוהה.