הבמאי קווין סמית’, שברקורד שלו ניתן למצוא סרטים כמו Clerks, Mallrats, Dogma ו-Chasing Amy, כמו גם את סרטי ג’יי ובוב השקט, לוקח על עצמו פרוייקט חדש ויוביל את הפקת ההמשך לסדרה “הי-מן ושליטי היקום” משנות ה-80 עבור נטפליקס. את הדברים חשף סמית’ דרך ציוץ בטוויטר ולצד זה נחשף גם שמה של הסדרה החדשה: “Masters of the universe: Revelation” ובתרגום חופשי לעברית – “שליטי היקום: התגלות”.
הסדרה על הי-מן רצה במשך שנתיים בלבד בתחילת שנות ה-80 ומנתה 131 פרקים. היא גם הולידה סדרה בת שהתמקדה בדמותה של שי-רה, שהיא במקרה גם אחותו של הי-מן, סדרה שזכתה להפקה מחודשת בנטפליקס ונמצאת כיום בעונתה השלישית.
בשונה מ”שי-רה ונסיכות הכח”, הסדרה החדשה שתעסוק בהי-מן תהיה המשך לסדרה המקורית משנות ה-80, אשר בו מצפה סמית’ להציג בפנינו את הקרב האחרון בין הי-מן והנבל סקלטור. בנטפליקס אישרו את הדברים של סמית’ בכל הנוגע לעיסוק בעלילה המקורית: “המלחמה על איטרניה מתחילה מחדש! הבמאי הכוכב קווין סמית’ ימשיך את הסיפור של הסדרה המקורית ממש מהמקום בו עזבנו אותה, כש”שליטי היקום: התגלות” תהיה סדרה חדשה שתספר את הסיפור המיתולוגי של מה שעשוי להיות הקרב האחרון בין הי-מן וסקלטור.”
בשלב זה לא חשפה נטפליקס מתי תעלה הסדרה לשידור, כמה פרקים תכלול והאם תהיה זו מיני סדרה בת עונה אחת או מעבר לכך. את כל הפרטים הללו נקבל בהמשך הדרך.