בפעם הראשונה, ולאחר שלקחה חלק פעיל בתערוכת המובייל MWC, נוקיה (HMD) מצטרפת בפעם הראשונה גם לתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית הקרובה IFA וזו תקיים שם אירוע הכרזה רשמי. בטיזר שפרסם מנהל המוצר הראשי של החברה, ג’והו סרביקאס (Juho Sarvikas), נוכל לראות תמונת על של ברלין עם התאריך בו יתרחש האירוע והכיתוב המזמין “See you in Berlin“.
אף רמז למוצרים שיוצגו שם לא ניתן לשאוב דרך הטיזר, אך ההדלפות שהגיעו לפני הופעתו בהחלט מרמזות על כך שנוקיה תציג במסגרת האירוע לא פחות מ-3 מכשירים חדשים. על פי ההדלפות האחרונות בנושא, נוקיה אמורה לחשוף במסגרת IFA את הנוקיה 6.2 והנוקיה 7.2, כשבתחילה אלו הגיעו תחת דיווח המספר על הכרזה שתתרחש במהלך חודש אוגוסט, אך נראה כי החברה תעדיף לשמור את זוג המכשירים לאירוע המרכז שבספטמבר.
Proud to announce that we will be at IFA – our first time ever! See you in Berlin #staytuned #nokiamobile pic.twitter.com/Wx8qhtvHog
— Juho Sarvikas (@sarvikas) 9 באוגוסט 2019
מעבר לזוג המכשירים הללו, גם ה-Nokia 5.2 צפוי לבצע את הופעתו הראשונית באותו האירוע, כשזה צץ בלא מעט הדלפות מאז החודש הקודם עם עיצובו ומפרטו המלא. הדגם המוזכר מציע עיצוב הכולל מגרעת בחלקו העליון, מסך בגודל מסתורי וברזולוציית +Full HD, את מערכת השבבים Snapdragon 660 וסוללה בקיבולת 3500 מיליאמפר/שעה המתפעלת בין היתר גם את המערך הצילום המשולש שבחלקו האחורי.
מערך הצילום הזה מורכב מחיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/1.8, חיישן משני ברזולוציית 12 מגה פיקסל ומצלמת סלפי ברזולוציית 20 מגה פיקסל. במעבר לגזרת מכשירי הדגל, ייתכן כי נוקיה תציג גם את ה-Nokia 9.1 PureView במסגרת האירוע, אך הסיכויים לכך אינם גבוהים עקב העובדה שנוקיה מציגה את מכשירי הדגל שלה בתערוכת MWC בכל שנה.
את האירוע תערוך החברה ב-5 בספטמבר, בשעה 4 בצהריים לפי שעון ברלין ובשעה 3 בצהריים לפי שעון ישראל.