במהלך אירוע רשמי שערכה חברת נווידיה (nVidia) במסגרת תערוכת האלקטרוניקה CES 2019 המתקיימת בארה”ב, הכריזה החברה על הדור הבא של כרטיסי המסך למחשבים ניידים מבוססי ליבת טיורינג, בדומה לכרטיסי ה-GeForce RTX השולחניים. שלושת הדגמים החדשים לניידים יכללו את ה-GeForce RTX 2080, GeForce RTX 2070 ו-GeForce RTX 2060 כשלכולם יהיו גם גרסאות Max-Q חסכוניות יותר שנועדו למחשבים דקים במיוחד.
השימוש בליבות הטיורינג החדשות של נווידיה במחשבים ניידים צפוי להציע קפיצת מדרגה בביצועי הניידים בגיימינג עם תוספת התמיכה ב-Ray Tracing בניידים כמו גם הגברת הביצועים הכללית שלהם. לפי ההכרזה של נווידיה אנו צפויים לראות כ-40 ניידים חדשים שיוכרזו במהלך CES 2019 שישתמשו בכרטיסי ה-RTX הניידים, מתוכם 17 ניידים עם גרסאות ה-GeForce RTX Max-Q.
לפי נווידיה הניידים יהיו זמינים מה-19 בינואר כשאנו יכולים לצפות לדגמים מחברות מוכרות כמו HP, אסוס, רייזר, MSI, לנובו, דל, Gigabyte, סמסונג ועוד.

פרטי כרטיסי המסך החדשים:
- GeForce RTX 2080 – הכרטיס יגיע עם 2944 ליבות CUDA ו-8GB זיכרון GDDR6 עם תדר 1380-1590MHz בגרסה הרגילה ו-735-1095MHz בגרסת ה-Max-Q. הצריכה החשמלית צפויה להיות 150W+ לדגם הרגיל ו-80W לדגם ה-Max-Q.
- GeForce RTX 2070 – הכרטיס יגיע עם 2340 ליבות CUDA ו-8GB זיכרון GDDR6 עם תדר 1215-1440MHz בגרסה הרגילה ו-885-1185MHz בגרסת ה-Max-Q. הצריכה החשמלית צפויה להיות 115W לדגם הרגיל ו-80W לדגם ה-Max-Q.
- GeForce RTX 2060 – הכרטיס יגיע עם 1920 ליבות CUDA ו-6GB זיכרון GDDR6 עם תדר 1200-960MHz עם צריכה חשמלית צפויה של 90W לדגם הרגיל ו-80W לדגם ה-Max-Q.
גרסאות ה-RTX לניידים הוא הצעד הגדול לו רבים חיכו בתחום הניידים, שקיבלו פחות שדרוגים ועדכונים לעומת המחשבים השולחניים, כאשר הגרסאות הניידות של ה-RTX צפויות להציע ביצועים דומים באופן יחסי לגרסאות השולחניות וטובים פי כמה מהדור הקודם של כרטיסי המסך.