רשת CBS מרחיבה את יקום מסע בין כוכבים עם שלוש סדרות לפחות

לוגו סטארטרק

רשת CBS מחזיקה כרגע בזכויות ההפקה של סדרות “מסע בין כוכבים” (Star Trek). אחרי ההצלחה של “דיסקאברי” (Discovery), הסדרה החדשה ביותר ביקום, החליטה CBS להמשיך לחקור את הכוכבים, וחתמה על חמש שנים נוספות של סדרות “מסע בין כוכבים” שונות. מי שיהיה אחראי על היקום הטלויזיוני הזה הוא אלכס קורצמן (Alex Kurtzman).

קורצמן הוא היוצר של “דיסקאברי”, ולא רק. בעבר הטלוויזיוני העשיר שלו הוא גם יצר את “סליפי הולו” ואת סדרת המסתורין המצליחה “פרינג'” יחד הם ג’יי ג’יי אברהמס. יחד עם אברהמס הוא גם כתב את שני סרטי “סטארטרק” הראשונים מהטרילוגיה החדשה.

לפי הדיווחים יש כבר שלוש סדרות חדשות בשלבי הפקה מוקדמים, מלבד העונה הבאה של “דיסקאברי”. הסדרה הראשונה תהייה סדרה על האקדמיה של צי-החלל, ככל הנראה שילוב בין “מסע בין כוכבים” לדרמת נעורים. הסדרה השניה תספר את סיפורו של חאן נונייז-סינג’ – אדם מהונדס גנטית שהיה אחד הגורמים המרכזיים למלחמת העולם השלישית. הוא אחד הנבלים הזכורים ביותר בכל דורותיה של “מסע בין כוכבים”.

חאן הופיע לראשונה בעונה הראשונה של הסדרה המקורית, ולאחר מכן שוב בתור הנבל הראשי של “מסע בין כוכבים 2: זעמו של חאן”, הסרט שנחשב עד היום לסרט “מסע בין כוכבים” הטוב והחשוב ביותר. הוא הופיע פעם נוספת ב”האויב בתוכנו – סטארטרק” (Star Trek: Into Darkness), בגילומו של בנדיקט קמברבאץ’ – הופעה די מאכזבת לפי רוב הדעות.

הסדרה השלישית שבהפקה היא סדרת אנימציה, שעליה לא ידוע עדיין כלום. זו לא תהייה סדרת האנימציה הראשונה ביקום – סדרת אנימציה בדיבוב הקאסט של הסדרה המקורית הופקה בעבר.

השוואת מפרטים