חברת שיאומי חשפה את מעורבותה בפרוייקט סמארטפון הגיימינג של חברת Black Shark דרך פוסט שפירסמה ברשת החברתית הסינית Weibo. על פי פרסום החברה, שיאומי אכן השקיעה במותג Black Shark המפתח את הסמארטפון המיועד לתחום הגיימינג, ולדבריה: “Black Shark הינו מותג סמארטפונים לתחום הגיימינג בו משקיעה שיאומי. המותג יתמקד בתחום הגיימינג למובייל בעתיד וישרת עוד גיימרים”. לדברים אלו הוסיפה Black Shark בפרסום משלה ברשת החברתית, ולפיו היא מאשרת את השקעתה של שיאומי בחברה.
טרם האישור בדבר השקעתה של שיאומי במותג הגיימינג Black Shark, מצא דרכו אל הרשת פוסטר המציג פרטים אודות אירוע חשיפת המכשיר החדש בתאריך ה-13 באפריל בשעה 15:00 לפי שעון סין ו-10:00 בבוקר לפי שעון ישראל.
סמארטפון הגיימינג Black Shark צפוי להגיע עם מערכת העל שבב Snapdragon 845 מבית קוואלקום לצד זיכרון של 8GB RAM, מסך בגודל לא ידוע בעל קצב רענון של 120 הרץ ומערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו. דיווחים קודמים הזכירו מספר גרסאות של הסמארטפון, שתיים מהן כוללות רכיב זיכרון פעולה בנפח 8GB RAM עם רכיב אחסון של 128 ו-256 גיגה-בייט, בהתאמה, ואילו הגרסה השלישית תגיע עם רכיב זיכרון של 6GB RAM ונפח אחסון של 128 גיגה-בייט.
נתונים אלו דומים למפרטו הטכני של סמארטפון הגיימינג Razer Phone, גם זה הציע תצוגת 120 הרץ ומפרט טכני מתקדם, לצד תכונות מתקדמות בצד האודיו כמו רמקולים סטריאופוניים וממיר דיגיטלי לאנלוגי (DAC) וכן בצד התמונה, כמו טכנולוגיית UltraMotion שפיתחה החברה, שמטרתה מניעת לאגים, קפיצות או קריעות בתמונה בזמן המשחק.