עונה 2 של לגיון מעבר לפינה – ועם טריילר חדש

מארוול (Marvel) שחררה טריילר חדש לעונה השניה של “לגיון” (Legion), סדרת גיבורי העל המופקת בשיתוף פעולה עם רשת הטלויזיה FX. הסדרה מתרחשת בעולם של המוטאנטים של מארוול, בזמן שבו ארגון האקס-מן לא קיים יותר.

גיבור “לגיון” הוא דייוויד הולר, אדם שסובל שסובל מסכיזופרניה. בנוסף לסכיזופרניה הקשה, דייויד הוא גם מוטאנט – יתכן והמוטאנט החזק ביותר שחי. בעונה הראשונה דייוויד עסק בשאלה האם הוא באמת מוטאנט, או שזה סתם ביטוי של התקף פסיכוטי. התשובה היא, כנראה, גם וגם.

כעת הוא וחבריו החדשים, מוטאנטים אחרים שחיים במחתרת ונרדפים על ידי הממשלה, מצאו לעצמם אויב חדש, גדול ומסוכן מכל ממשלה אפשרית. “מלך הצללים” (Shadow King) חי כטפיל בתודעה של דייויד, ועכשיו הוא חופשי. במסע ההרס שלו בעולם החיצון הוא ממשיך להתפשט כנגע במוחותיהם של אנשים, ולגרום להם לעשות דברים איומים לעצמם ולאחרים.

נראה הסדרה, שנוצרה על ידי נוח האוולי (Noah Hawley), יוצר “פארגו”, תמשיך להיות מסע פסיכודלי ומטלטל בו הגבולות בין פסיכוזה למציאות מטושטים. דן סטיבנס (Dan Stevens) מ”אחוזת דאונטון” חוזר לגלם את דייוויד, לצד אוברי פלאזה (Aubrey Plaza), רייצ’ל קלר (Rachel Keller), ג’מיין קלמנט (Jemaine Clement), ועוד.

הפרק הראשון של העונה השניה של “לגיון” יעלה לשידור בערוץ FX ב-3 באפריל הקרוב.

צפו בטריילר:

השוואת מפרטים