Ubisoft מדגישה כי Rainbow Six Siege הוא משחק בו משקיעה החברה לטווח ארוך במיוחד. למעשה, החברה הכריזה כי Rainbow Six Siege צפוי להיות איתנו למשך עשור לפחות, עם מגוון של דמויות חדשות שייפתחו לאורך הזמן. מדובר בדמויות בהן אנו יכולים לבחור לפני תחילת המשחק. למעשה, מאז שיצא המשחק החברה מפרקת את לוח הזמנים לשנים, עם תוכנית פיתוח מפורטת לכל שנה, כולל התכנים שאנו צפויים לקבל.
אמרנו כבר כמה פעמים בעבר שהמטרה שלנו היא להגיע ל-100 דמויות במשחק. כיום יש לנו 36 דמויות. בשנה 3 של המשחק נציג שמונה דמויות נוספות. 100 הדמויות הללו הוא סמל לאריכות הימים שאנו צופים למשחק. אנו אומרים זאת בקול רם: לא מתוכנן שום משחק המשך. אנחנו נהיה פה ב-10 השנים הבאות. אז אתם יכולים לצפות ש-Rainbow Six יהיה חלק משמעותי מחייכם לתקופה ארוכה.
רמי הוסיף כי שנה 3 של המשחק תהיה משמעותית במיוחד, היות ובשנה זו מגוון התכנים ששוחררו עבור המשחק מאז יצא, גדול יותר מכמות התוכן איתו הושק המשחק. במילים אחרות, Ubosift לא הפסיקה לעבוד על תכנים למשחק, וכעת כמות התוכן הנוסף עבורו יעלה על התוכן הראשוני של הגרסה המקורית שהושקה אי שם ב-2015.
מצב משחק חדש עומד להגיע ל-Rainbow Six Siege, בשם Outbreak. מצב המשחק המיוחד מציב את השחקנים בסיטואציה חדשה לחלוטין, בה עליהם לשרוד יחדיו מתקפת חייזרים תוך מעבר בין איזורים שונים. מדובר בשינוי מהותי מאוד ממצב המשחק הרגיל של Rainbow Six Siege המתמקד בקרבות בין קבוצות. ב-Outbreak לא מדובר במשחק תחרותי, אלא בעבודת צוות, בתרחיש המזכיר מעט את Left 4 Dead. מצב המשחק החדש מוגבל בזמן ואמור להיעלם אחרי כחודש ימים, ב-3 באפריל.