מיתוג מחדש: סדרת הדגל הבאה של LG לא תקרא בשם LG G7

LG G6 Plus LG G6 Plus

ענקית המובייל הדרום קוריאנית, LG, בוחנת בימים אלו אסטרטגיות מיתוג חדשות עבור סדרת מכשירי הדגל LG G שבפיתוחה, זאת לצורך הטמעת המיתוג החדש במכשיר הדגל הבא שלה שיוצג במהלך המחצית הראשונה של 2018. כך מאשר נציג רשמי של החברה שצוטט בעודו מוסר את הדברים לאתר DIgital Daily.

על פי דברי נציג החברה, LG מתכננת למתג מחדש את סדרת G, בעודה שוקלת מספר אופציות למיתוג המחודש. בין אלו, בוחנת היצרנית הקוריאנית האם לשלב בשם המכשיר מספר דו-ספרתי או לחילופין לשנות את שם הסדרה באופן מוחלט. כך או כך, נראה כי היצרנית לא מתכוונת לכנות את מכשיר הדגל הבא בפיתוחה בשמות LG G7 ו-G7 Plus כפי שניתן היה לצפות.

אחת הסיבות לשינוי באסטרטגיית המיתוג מגיע, לטענת מקור האתר, כחלק מתוכניותיה של LG להתמודדות מול מתחרתה מהמולדת – סמסונג, וכן מול ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים האמריקאית, אפל. מלבד דברי נציג החברה כפי שנמסרו ל-Digital Daily, מציינים במגזין The Investor כי ב-LG אישרו כי מיתוג מחדש לסדרת G נמצא בדרכו אלינו. בשלב זה, אישרה החברה, טרם הוחלט על אופי המיתוג החדש.

מכשירי הדור האחרון בסדרת G, הם ה-LG G6 ו-G6 Plus, הוכרזו באופן רשמי כחלק מתערוכת המובייל השנתית שהתרחשה בשנה שעברה, MWC 2017, כך שבהחלט ייתכן ש-LG תבחר בתערוכה זו לצורך הצגת הדור הבא. MWC 2018 תחול בין התאריכים ה-26 בפברואר ל-1 במרץ, בעוד כחודש וחצי מהיום.

השוואת מפרטים