מוקדם יותר השנה הציגה מייזו (Meizu) את הסמארטפון הראשון של החברה שהביא עימו מערכת שבבים בייצורה של קוואלקום, הוא כמובן ה-M6 Note. כעת, על פי דיווח חדש שמוצא דרכו אל הרשת, נראה כי שיתוף הפעולה בין השתיים יתרחב משמעותית, כאשר רובם המכריע של מכשירי מייזו יוצגו במחצית הראשונה של 2018 יגיעו כשבליבם פועמת פלטפורמת עיבוד מבית קוואלקום.
לטענת מקור הדיווח, מייזו תכריז במהלך המחצית הראשונה של השנה הבאה לא פחות מ-6 סמארטפונים חדשים הפונים לפלחי שוק שונים. מתוכם, 5 יגיעו עם שבב עיבוד מסדרת Qualcomm Snapdragon, בעוד הנותר יציע פלטפורמת עיבוד מסדרת Exynos של סמסונג – בהחלט ייתכן כי זה יהיה הדגם שיגיע למכשיר הדגל של היצרנית.
במקרה שיתבררו הדברים כנכונים, יסמן צעד זה שינוי משמעותי באסטרטגיית מייזו ואת מה שנראה כצמצום נרחב עד כדי מוחלט בשימוש היצרנית הסינית בשבבי חברת מדיה-טק. אל לנו לשכוח כי עד עתה רובם המכריע של מכשירי היצרנית הסינית הציעו את שבביה של ענקית השבבים מטיוואן, כולל את דגם ה-Meizu Pro 7, מכשיר הדגל האחרון שהציגה החברה, כך שמדובר בצעד משמעותי ביותר עבור מייזו.
מוקדם יותר השנה פרסמו מדיה טק ומייזו הודעה רשמית בה הודיעו על שיתוף פעולה לצורך פיתוח טכנולוגיית זיהוי פנים חדישה. בהתאם לכך, נראה כי גם אם ישנה אמת בדיווח החדש, שיתוף הפעולה בין החברות לא ייפסק בכלל החזיתות.