אנו אמנם נמצאים במרחק של למעלה מחצי שנה מהכרזתה של סדרת מכשירי האייפון שתמשיך את דרכם של iPhone X ו-iPhone 8, אך הדיווחים, ההערכות וההדלפות אודות דור מכשירי האייפון הבא בייצורה של יצרנית הסמאטרפנים האמריקאית אפל לא עוצרים אף לא לרגע. הפעם אנו נמצאים עם הערכותיו החדשות של אנליסט הטכנולוגיה המוביל מינג-צ’י קאו.
על פי ההערכות החדשות של קאו, כל שלושת מכשירי האייפון עליהם תכריז אפל בשנה הבאה יגיעו עם סוללה בעלת קיבולת גבוהה יותר. דגמי ההמשך ל-iPhone X, שישלבו צג OLED בגודל הנע סביב 5.8 ו-6.5 אינץ’ כל אחד, יציעו סוללה בעלת שני תאים היוצרים יחדיו את האות L (בדומה לאייפון 10), כאשר נפחן ינוע בין 2,900mAh ל-3,000mAh. לשם השוואה, אייפון 10 מציע סוללת 2,716mAh – אמנם לא מדובר בהבדל משמעותי, אך יחד עם שיפור בצריכת החשמל של מגוון הרכיבים במכשיר, נזכה לחיי סוללה משופרים יותר.
הצצה לאחור
הדגם הנותר, ששמו המסחרי אינו ידוע אך לעת עתה נתייחס אליו כ-iPhone 9, יציע צג LCD בגודל של כ-6.1 אינץ’ ויהווה ממשיך דרכה של סדרת אייפון 8. מתחת למכסה המנוע של זה, טוען קאו, לא נמצא סוללת שני תאים, אלא סוללה מלבנית סטנדרטית. הסיבה לכך טמונה ברצונה של הענקית מקופרטינו לחסוך בעלויות ייצור המכשיר על מנת לשמור על מחירו נמוך.
צעד נוסף שתבצע החברה בבידול אייפון 9 מדור ההמשך לאייפון X, אם נתייחס לדיווח חדש שפורסם גם הוא בימים האחרונים, יתבטא בייצור המכשיר במעטפת מבנה מתכת מלא – זאת בניגוד למבנה סנדוויץ’ זכוכית עימו הגיעה סדרת אייפון 8. כל מכשירי האייפון שיוכרזו בשנה הבאה, סדרות iPhone X2/11 ו-iPhone 9, יציעו את העיצוב נטול השוליים עימו מגיע אייפון X וכן מערך זיהוי ביומטרי מסוג Face ID.