אנו נמצאים בנקודת זמן מעניינת ביותר עבור ענקית הסלולר והטכנולוגיה הסינית, שיאומי. לא מכבר הושק מכשיר הדגל בייצורה, Xiaomi Mi 6, בשווקים רבים ברחבי העולם (ביניהם גם בישראל), ובימים הקרובים היא צפויה להציג באופן רשמי לכל הפחות שני סמארטפונים נוספים – ה-Mi A1 עם גרסת אנדרואיד נקייה (ללא ממשק המשתמש MIUI) ופאבלט הדגל נטול השוליים Mi Mix 2. עם זאת, העומס הרב במפת הדרכים של החברה לחודשים האחרונים של 2017 אינו מונע מן השמועות והדיווחים בדבר מכשירי הדגל שלה לשנה הבאה לצוץ ברשת.
הפעם אנו נתקלים בשמועה המגיעה דרך הרשת החברתית הסינית Weibo, המתיימרת לחשוף את הפרטים הראשונים בדבר מכשיר הדגל בייצור שיאומי ל-2018, הוא כמובן ה-Xiaomi Mi 7. על פי שמועה זו, המכשיר ישאיר מאחור את צג ה-LCD ה”קטנטן” שהגיע עם קודמו בסדרה וישלב צג AMOLED מבית סמסונג בגודל 6 אינץ’, ניתן להניח כי זה יגיע עם שוליים צנועים ביותר בהמשך למגמה המתגברת בשוק הסמארטפונים המודרני.
עוד נמסר בדיווח כי ה-Mi 7 יביא עימו מתחת למכסה המנוע את מערכת השבבים העוצמתית מבית קוואלקום לשנה הבאה, היא ה-Snapdragon 845, כאשר יחד עימה נמצא זיכרון פעולה (RAM) בנפח של 6 או 8 גיגה-בייט. עוד מוסרת השמועה כי הענקית הסינית תציג את ה-Mi 7 במהלך אירוע הכרזה שתערוך ברבעון הראשון של השנה הבאה. בהחלט ייתכן כי שיאומי תבחר להציג את מכשיר הדגל לצד ענקיות טכנולוגיה נוספות, כדוגמת וואווי ו-LG, במסגרת תערוכת המובייל השנתית בברצלונה, MWC 2018.