ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הדרום קוריאנית, סמסונג, תהא ליצרנית הסמארטפונים הראשונה בעולם שתשלב במכשיריה את דור פלטפורמות העיבוד המתקדם ביותר מבית קוואלקום לשנת 2018, זהו כמובן שבב ה-Snapdragon 845, כך נמסר במסגרת דיווח חדש שמוצא דרכו אל הרשת.
על פי פרטי הדיווח, סמסונג תהיה הראשונה שמכשירים מבית ייצורה יגיעו עם מערכת השבבים Snapdragon 845, כאשר זו תשולב בצמד מכשירי הדגל הראשונים בייצורה ל-2018, הם ה-Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus. במקרה שיתברר הדיווח כנכון, לא תהיה זו הפעם הראשונה בה סמסונג מצליחה לבצע מהלך שכזה, שכן רק מוקדם יותר השנה התרחש הדבר כאשר סדרת הדגל Galaxy S8 הייתה לראשונה שהגיעה עם שבב Snapdragon 835.
צעד זה, כפי שחווינו השנה, הוביל יצרניות הסמארטפונים שונות לדחייה בהשקת מכשירי הדגל שלהן (כדוגמת שיאומי וסוני שהשיקו את מכשירי הדגל שלהן Mi6 ו-Xperia XZ Premium רק לפני מספר חודשים) וכן גרם ל-LG, כך על פי הערכות, לבחור במערכת השבבים הוותיקה Snapdragon 821 עבור ספינת הדגל LG G6. במידה שסמסונג תבצע מהלך זה גם השנה, סביר כי נראה זו פעם נוספת בלימה בהשקתם של מכשירי הדגל של מגוון יצרניות המובייל.
על פי דיווחים קודמים בנושא, LG מצידה לא תבצע ויתורים בנושא ב-2018 ותשלב גם היא במכשיר הדגל הראשון בייצורה לשנה הבאה, LG G7, את שבב העיבוד Snapdragon 845. עם זאת, נוכח המידע העולה מהדיווח המפורט בכתבה, ייתכן מאוד כי השקת המכשיר תדחה לאחר השקתה של סדרת Galaxy S9.