גיימרים וותיקים יותר יזכרו את להיט הארקייד Tempest – המשחק הפופולארי של אטארי משנת 1981. המשחק הפך למותג בפני עצמו באולמות הארקייד, ואפילו עמד במרכזן של פרשות ואגדות אורבניות, כדוגמת “פוליביוס”. כעת נראה כי המשחק הוותיק מקבל גרסת המשך, שתופץ גם היא על ידי אטארי. שמו של המשחק החדש הוא Tempest 4000, והוא יופץ למחשב האישי ולקונסולות שונות.
המשחק מפותח על ידי ג’ף מינטר (Jeff Minter), מפתח ותיק ומוכר מתחום הארקייד שתחת ידו יצאו כמה מהמשחקים המוכרים בז’אנר. בין היתר, מינטר עבד גם על Tempest 2000 ו-Tempest 3000, המשחקים הקודמים במותג Tempest. מינטר הסתכסך עם אטארי בעבר, אולם נראה כי כעת יושרו ההדורים והעבודה על המשחק הבא ממשיכה.
“אנחנו מתרגשים לעבוד עם ג’ף מינטר שוב”, נמסר ממנכ”ל אטארי, טוד שלבטר (Todd Shallbetter). “הוא אגדה בתעשיה הזו, והשאיר חותם ענק על ההיסטוריה של משחקי הוידאו. אנו מתרגשים שהוא מפתח את הכותר הבא והמצופה במותג Tempest, שיקבל עדכון לטכנולוגיה מודרנית”.
המשחק החדש יתמוך ברזולוציות גבוהות כמו 4K, ויכלול פס-קול השואב השראה ממוזיקת טכנו של שנות ה-90. אטארי עדיין לא סיפקה תמונות או חומרים מהמשחק עצמו, אולם לפי התאור ניתן להבין כי לא יהיה כל קושי לזהות את התבנית המוכרת של Tempest. המשחק יוצג בכנס Gamescom הקרוב, בגרמניה.

בהכרזה הרשמית של אטארי נמסר: “ב-Tempest 4000 השחקנים יקבלו שוב את השליטה ב-Claw: חללית עוצמתית שנועדה להשמיד יצורים קטלניים, ומכשולים אחרים, באמצעות ירי מהיר על גבי צורות גאומטריות זוהרות. בשלושה מצבי משחק לבחירה, ומאה שלבים לכבוש, השחקנים יצטרכו לחסל את כל האויבים מהר ככל הניתן, אם ירצו לשרוד ולהציב את שמם על לוח התוצאות”.