בעדכון של GTA V מחודש יוני פוזרו רמזים אודות משימה סודית, הקשורה בחייזרים במשחק. כעת, מודרים (מעריצי המשחק שעורכים בו שינויים) מצאו את המשימה הסודית והצליחו לשחק בה. קבוצת המודרים Team Guru הגיעה להישג לאחר עבודה מאומצת וחיפוש בקבצי המשחק.
מסתבר כי ליד הבסיס הצבאי זנקודו, שבמשחק, יש אזור בו התרסק עב”ם. במשימה שהתגלתה כעת, השחקן מוצא ספינת חלל ענקית שהתרסקה, וסביבה מפוזרים מדענים מתים, שכנראה ניסו לחקור את התופעה ומצאו את גורלם המר. השחקן יכול למצוא ביצה חייזרית ולאסוף אותה, אז מופיעים כמה חייזרים שיש לחסל. לאחר מכן השחקן מסיע את הביצה לבונקר כלשהו, והמשימה נגמרת.
![]()
“היה צורך בעבודה רבה מאוד, שבועיים של לילות ללא שינה, ושנים של מחקר כדי להביא לכם את המציאה הזו”, נכתב בקהילת ה-Reddit המוקדשת לתעלומות במשחק. “האם זה סוף התעלומה? מי יודע. עוד לא ראינו שימוש בספינת החלל עצמה, ללא נזק”. לצד התגלית, Team Guru גם שחרר סרטון המדגים את התוכן שהתגלה.
אין זו הפעם הראשונה שבה התגלו חייזרים ב-GTA V. במצב לשחקן יחיד, מייקל יכול להתנסות בסמים, ולפתע הוא מתחיל לראות חייזרים באמצע הרחוב. מייקל נלחם בהם באמצעות מכונת ירייה ענקית. ייתכן והמשימה החדשה שהתגלתה מעידה על תכניותיה של Rockstar להשתמש בחוצנים בצורה פתוחה יותר בעתיד, שכן המשחק מקבל עדכונים ותוכן חדש כל העת.