דיווח: Galaxy Note FE יושק ב-7 ביולי כגרסה מחודשת ל-Note 7

Galaxy Note 7 (מקור: סמסונג)

בזמן שאנו ממתינים בקוצר רוח לקראת הכרזתו המתקרבת ובאה של פאבלט הדגל המשמעותי ביותר עבור סמסונג ל-2017, הוא כמובן ה-Galaxy Note 8, נראה שהיצרנית לא מתכוונת לאפשר לזה להפוך לרשמי לפני שגרסה מחודשת ותקינה של הפאבלט הגנוז גלקסי נוט 7 תהפוך לרשמית. דיווח חדש של מגזין ET News חושף כי גרסת המכשיר המחודשת, שתקרא באחד מן השמות Samsung Galaxy Note 7R או Galaxy Note FE, תושק רשמית בתאריך ה-7 ביולי, יום שישי. 

הדיווח אמנם מגיע בניגוד לידיעה שפורסמה בעבר וטענה כי הגלקסי נוט FE יושק כבר ביוני, אך במגזין מסבירים כי המכשיר אכן תוכנן להפוך לרשמי החודש (ב-30 ביוני, ליתר דיוק), אך סמסונג נאלצה לדחות את תוכניותיה בכשבוע לתחילת החודש הבא. הסיבה לעיכוב בהשקה, נמסר, נובעת מרצונה של היצרנית להגדיל את כמות המכשירים שתהא זמינה במלאי בהשקה הראשונית מ-150,000 ל-450,000 יחידות.

פיצ’ר חדש אותו מתכוונת סמסונג להציג עם ה-Galaxy Note FE יהיה שילובה של העוזרת הוירטואלית ביקסבי (Bixby), כאשר הדבר עשוי לאפשר לחברה להטמיע את העוזרת הוירטואלית בקרב קהל גדול יותר של משתמשים, וכן לאפשר לה להפוך את ה-Note FE לאטרקטיבי יותר בעיני קהל לקוחותיה. שאר מפרטו הטכני של המכשיר צפוי להיות זהה למדי ל-Galaxy Note 7 הסטנדרטי, זאת מלבד סוללתו שתגיע בקיבולת צנועה יותר בסך 3,200mAh.

את המכשיר החדש תתמחר היצרנית, על פי הערכות, בכ-700,000 וואן קוריאני, הם שווי ערך לכ-2,200 שקלים. 

השוואת מפרטים