מוקדם יותר השנה חשפה LG את ספינת הדגל LG G6, שאמנם הציעה למשתמשיה יכולות פורצות דרך בכל הנוגע לצג נטול השוליים – אך ויתרה על ביצועים מהשורה הראשונה ושילבה את שבב העיבוד מהשנה שעברה, Snapdragon 821, זאת במקום ה-Snapdragon 835 שהושק לא מכבר. עבור הדור הבא לסדרת G, מכשיר ה-LG G7 שצפוי כי יהפוך לרשמי בתחילת השנה הבאה, לא תוותר היצרנית על פלטפורמת הפרימיום הבאה של קוואלקום, Snapdragon 845, כך לטענתו של דיווח חדש המובא אלינו דרך מגזין The Investor.
על פי פרטי הדיווח, LG וקוואלקום החלו בימים אלו עבודה משותפת לצורך התאמה עתידית של שבב ה-Snapdragon 845 למכשיר ה-G7. מטרתה של היצרנית הקוריאנית בביצוע מהלך זה, מעידות הערכות בתעשייה, היא להעביר את מיקוד החברה “מיציבות לחדשנות”, זאת עבור מכשיריה העתידיים ועל מנת להתחרות כראוי במתחרותיה השונות והמרובות.
הצצה לאחור
הסיבה לבחירתה של החברה לבצע שימוש בשבב ה-SD821 עבור ה-G6, על פי הערכות, נבעה מרצונה להקדים את סמסונג בהשקת מכשירי הדגל השנתית ובכך לנסות “לחטוף” את נתח השוק הגבוה ביותר אותו היא יכולה עד לחשיפה וההשקה של ה-Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus.
נזכיר כי את שבב ה-Snapdragon 835 שבסדרת Galaxy S8 מייצרת חטיבת השבבים של סמסונג, כאשר הערכות שונות ציינו שהחברה שומרת לעצמה את הזכות להיות לראשונה שתשתמש בשבבים אלו – ומכאן, שהיה מגיע עיכוב נוסף בהשקת דגם ה-G6 לו הייתה בוחרת LG לבצע שימוש בפלטפורמת עיבוד זו.
