בינואר האחרון עלה למסכים “האויב שבפנים: פרק הסיום” (Resident Evil: The Final Chapter), הסרט השישי והאחרון בסדרת סרטי הזומבים המבוססת על סדרת משחקי המחשב בעלי אותו השם. ואמנם סדרה זו הסתיימה, אך לחברת ההפקות הגרמנית Constantin Film יש עוד תכניות למותג.
סרטי “האויב שבפנים” התחילו מהסרט הראשון מ-2002 בו כיכבה מילה ג’ובוביץ’ (Milla Jovovich), ואותו כתב וביים פול וו. ס. אנדרסון (Paul W. S. Anderson). מאז אנדרסון וג’ובוביץ’ המשיכו לייצר עוד ועוד סרטים, ואף נישאו בתהליך בשנת 2009.
ששת סרטי “האויב שבפנים” הופקו בעלות כוללת של 290 מיליון דולר, והכניסו מעל 1.2 מיליארד. נתונים אלה הופכים אותם גם לפרנצ’ייז הקולנועי המצליח ביותר מבין אלו שמבוססים על משחקי וידאו, וגם לסדרת הסרטים המצליחה ביותר באירופה. כל אחד מהסרטים לחוד נמצא גם הוא ברשימת הסרטים האירופאים המצליחים ביותר, למעשה, שכן ההפקה היא, כאמור, גרמנית.
במהלך פסטיבל קאן הודיע מרטין מוסקוביץ’ (Martin Moszkowicz), יושב ראש מנהלי Constantin Film, שהחברה תמשיך להחזיק בזכויות ההפקה של המותג שהיא רכשה מ-Capcom היפנית, ושסרט חדש כבר נמצא בפיתוח.
מקומו של הסרט בפרנצ’ייס לא ידוע. סיפורה אליס (Alice), דמותה של ג’ובוביץ’, הסתיים עם הפרק האחרון, ולא ידוע אם היא ואנדרסון יחזרו שוב לסדרה. לא ידוע גם אם הריבוט יהיה ריבוט מוחלט של הסדרה כולה, או שישתלב בצורה כלשהי בסיפור שסופר עד עכשיו. כך או כך, כל עוד Constantin ממשיכה להרוויח מהסרטים האלה כסף, אנחנו נמשיך לשמוע עליהם.