הפתעה: נינטנדו מכריזה על קונסולה חדשה בשם 2DS XL

נינטנדו הכריזה באופן מפתיע על קונסולה ניידת חדשה בשם New Nintendo 2DS XL. זהו מכשיר נוסף במשפחת ה-3DS אשר ממשיך את דרכו של קונסולת ה-2DS – מכשיר נייד מאותה משפחה אולם ללא תמיכה בתלת מימד. המכשיר החדש יגיע ב-28 לחודש יולי וניתן יהיה לבחור מבין כמה שילובים של צבעים. למשל: כחול ושחור, לבן וכתום. מחירו של המכשיר בארצות הברית יהיה 150 דולרים.

כפי שרומז שמה, ה-2DS XL תכלול כמה עדכונים שראינו כבר ב-3DS XL. ביניהם מעבד מהיר יותר, ג’ויסטיק הC-pad, ותמיכה מובנית באמיבו (בובות נינטנדו המפעילות דמויות ואפשרויות במשחקים כאשר מקרבים אותן למכשיר). כמובן, ל-2DS XL יהיו גם זוג מסכי XL גדולים, אליהם כבר התרגלנו במכשיר ה-3DS XL. העיצוב החדש נראה כמו שיפור משמעותי מעיצובו של ה-2DS, שזכה לכינוי “שטיחון” בפיהם של כמה גיימרים ועיתונאים.

נינטנדו הביעה בעבר את מחויבותה לקו מכשירי ה-3DS, במיוחד לאור הגעתה של ה-Switch החדשה. ה-Switch אמנם תפסה את קדמת הבמה, אולם ניכר כי נינטנדו מקיימת את הבטחתה, וממשיכה לתמוך בקו ה-3DS. לצד המכשיר החדש והמשודרג, החברה גם תשיק שלושה משחקים משמעותיים: Hey! Pikmin, Miitopia ו-Dr Kawashima’s Devilish Brain Training. כולם יושקו ב-28 ביולי, לצד הגעתו של המכשיר החדש.

השוואת מפרטים