הכרזת הסמארטפון המתקפל הראשון מבית ייצורה של ענקית המובייל והטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג, שצפוי לקבל את השם המסחרי Samsung Galaxy X, תתרחש במהלך הרבעון השלישי של השנה הנוכחית (בין החודשים יולי לספטמבר), כך מעידה שמועה שמקורה בחשבון טוויטר (mmddj_china) של מדליף סיני אנונימי למחצה.
ידיעה זו נמסרה במסגרת ציוץ אותו פרסם המדליף דרך חשבון הטוויטר שלו, שם נמסר כי ה-Galaxy X יוכרז במהלך 3Q17. יש לציין כי אף על פי שהמדליף הספיק לפרסם הדלפות שונות אודות מגוון יצרניות סמארטפונים במהלך השנה האחרונה, רמת אמינותו אינה מהגבוהות ביותר בשוק המובייל.
And Samsung GALAXY X in Q3. 🙂
— 萌萌的电教 (@mmddj_china) March 29, 2017
עם זאת, דבריו עומדים בקנה אחד מול דיווחים קודמים בנושא שהעידו על כך שסמסונג תציג את הסמארטפון המתקפל הראשון בייצורה במהלך 2017. בשלב זה לא ידוע האם יהיה ביכולתה של סמסונג להשיק את המכשיר כבר במהלך השנה הנוכחית, או שמא זו תבחר להציג אותו לציבור השנה – אך לשחרר אותו לשוק רק במהלך 2018.
יחד עם הדברים הללו, פרסם אותו מדליף ציוץ נוסף ובו הוא ציין כי פאבלט הדגל הבא בייצור החברה, ה-Samsung Galaxy Note 8, יוכרז או יושק באופן רשמי במהלך הרבעון האחרון של השנה, בין החודשים אוקטובר לדצמבר. זאת בניגוד מוחלט לשנים האחרונות, בהן הקפידה החברה להציג את מכשירי סדרת הנוט בין החודשים אוגוסט לספטמבר.
נכון לרגעים אלו לא התקבל אישור נוסף לעולה מן ההדלפה, ואנו נאלץ להמתין בסבלנות עד אשר זה יגיע.