לא רק מכשירי דגל יעשו דרכם לתערוכת המובייל MWC 2017 המתקיימת בשבוע הבא בעיר ברצלונה, ספרד. ענקית הטכנולוגיה LG Electronics הכריזה הבוקר (ו’, 24.2) על הדגם השני בסדרת LG X Power, אשר הוצגה לראשונה ביוני 2016. סדרת LG X כוללת מגוון רחב של דגמים, אשר כל אחד מהם מתמקד בפונקציונליות ייחודית. במקרה של X Power 2 שנחשף כעת, מדובר בהתמקדות בחיי הסוללה.
ב-LG מציינים כי קהל היעד של ה-X Power 2 הוא צרכני יישומים כבדים הנוטים לרוקן את הסוללה במהרה כמו משחקים עתירי גרפיקה או צפייה בתכני מולטימדיה (תמונות, גיפים, סרטים) על גבי הסמארטפון. קיבולת הסוללה המשולבת בדגם ההחדש בסדרה עומדת על 4,500mAh, כך שמדובר בגידול של קרוב ל-10% בהשוואה לסוללת ה-4,100mAh ששולבה בדגם ה-X Power הראשון.
סוללת הענק תאפשר, על פי LG, צפייה בעד 15 שעות וידאו ברצף או גלישה ברשת במשך 18 שעות, וכאשר תתרוקן הסוללה, ניתן יהיה להטעינה במלואה מחדש תוך שעתיים באמצעות טכנולוגיית טעינה מהירה ששולבה במכשיר או 50% מהסוללה תוך שעה בלבד.
מפרטו הטכני של דגם ה-X Power 2 קיבל מספר שדרוגים בהשוואה לדגם שהוצג בשנה שעברה וכולל כעת מסך In-Cell גדול יותר של 5.5 אינץ’ השומר על רזולוציית התצוגה הנמוכה מעט אשר מסתכמת ב-HD 720p בפריסה של 720×1280 פיקסלים ומציעה צפיפות של 267 פיקסלים לאינץ’. ב-LG מציינים כי שיפורים שבוצעו במסך יאפשרו לצפות בו טוב יותר מחוץ לבית תחת התאורה החזקה שמספקת השמש.
המעבד המשולב במכשיר מציע 8 ליבות בתדר 1.5Ghz ולצדו תמצאו זיכרון עבודה (RAM) בנפח 1.5GB או 2GB (תלוי שוק), אחסון בנפח 16 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה (עד 2TB), מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל וזווית צילום רחבה שתאפשר, לדברי החברה, צילום סלפי קבוצתי של עד 8 אנשים. לצד מצלמת הסלפי תוכלו למצוא גם מבזק (פלאש) LED ייעודי.
מכשיר הסמארטפון LG X Power 2 יגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט מבית גוגל ויציע תמיכה בקישוריות בלוטות’ 4.2 וב-WiFi מתקן 802.11b/g/n.

את המכשיר תחשוף LG באופן רשמי ביום ראשון הקרוב, ה-26 בפברואר, באירוע הכרזה שתערוך לקראת פתיחתה של תערוכת המובייל בברצלונה. את דגם ה-X Power תשיק LG בצבעים שחור, זהב, כחול ואפור החל מחודש מרץ, תחילה באמריקה הלטינית ולאחר מכן בהדרגה בארה”ב, אירופה, אסיה ושווקים נוספים. מחיר המכשיר לא נחשף בשלב זה.