ה-LG G6, ספינת הדגל הבאה מבית יצרנית המחשוב, המובייל והאלקטרוניקה הדרום קוריאנית LG, תגיע כשבלב ליבה פועמת מערכת השבבים לשוק הגבוה בייצור קוואלקום מן השנה שעברה, היא Snapdragon 821 ולא Snapdragon 835 כפי שרבים ציפו וקיוו. כך מעידה שקופית שלכאורה צולמה מתוך מצגת סודית של היצרנית במהלך תערוכת CES 2017 האחרונה.
הסיבה לכך שנראה במכשיר הדגל של LG לשנת 2017 את שבב הדגל של קוואלקום עבור 2016 היא מכיוון שייצור ה-Snapdragon 835, שמתבצע במפעליה של סמסונג, יוקדש באופן ראשוני למכשירי הדגל הבאים בייצורה – Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus. כאשר שאר היצרניות שיהיו מעוניינות לבצע שימוש בפלטפורמה זו ייאלצו לחכות עד לסוף הרבעון השני של השנה, בין החודשים מאי ליוני.

בהתאם לכך, ועל מנת לא להפסיד את לקוחותיה הפוטנציאליים לסמסונג, תבצע LG את המהלך המתואר מעלה ותציע ב-G6 את שבב ה-Snapdragon 821. שבב זה, כזכור, אינו חלש במיוחד אלא למעשה אחד מן העוצמתיים ביותר בשוק המובייל ומשלב 4 ליבות Kryo בתדר ליבה מקסימלי של 2.45GHz בשילוב עם המאיץ הגרפי Adreno 530.
עוד מאשרת השקופית הסודית של LG רבים מן הדיווחים ששמענו עד כה ומעידה כי דגם ה-G6 יביא עימו שלל פיצ’רים חדשים, בהם: מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית +Quad HD שימותג כ-Full Vision Screen, עמידות בפני מים ואבק (ככל הנראה תחת תקן IP67/68) וכן שבב אודיו מסוג Quad DAC.
על ה-LG G6 תכריז היצרנית במסגרת אירוע הכרזה שייערך ב-26 בפברואר, יממה בלבד לפני תחילתה הרשמית של תערוכת MWC 2017. הצטרפו אלינו לדיווחים שוטפים מהתערוכה כאן באתר ודרך הרשתות החברתיות ואם אתם לא רוצים לפספס שום דבר, נמליץ שתרשמו לאירוע שיצרנו בפייסבוק, בו נציג גם תכנים נוספים מעבר לכתבות באתר – הירשמו כאן.