חברת Logitech נחשבת כבר שנים רבות לאחת השחקניות המרכזיות בשוק האביזרים ההיקפיים למחשבים. סדרת מצלמות הרשת שלה נחשבת לטובה בשוק, ועכשיו יש לה מלכה חדשה – Brio, המצלמה המשוכללת והאיכותית ביותר שייצרה החברה אי פעם.
ראשית, המצלמה החדשה מסוגלת לצלם ברזולוציית 4K המרהיבה, המשפרת משמעותית את חווית הצפייה בכך שמציעה פי ארבעה פיקסלים מרזולוציית Full HD. בעזרת המצלמה, יוטיוברים צעירים בתחילת דרכם יוכלו להנות מהרזולוציה הגבוהה ולשפר את איכות סרטוניהם מבלי להשקיע כסף רב במצלמה מקצועית.
נוסף על הרזולוציה הגבוהה, המצלמה מציעה תמיכה בצילום HDR (טווח דינמי גבוה), אף על פי שנראה כי מדובר אך ורק בגימיק שיווקי בשל החיישן האיכותי ורכיבי העיבוד היקרים הנדרשים לצילום HDR אמיתי. המצלמה מסתגלת במהירות למעבר ממצבי אור וצל, ופועלת היטב גם בחדרים חשוכים יחסית.
לעדשת המצלמה זום אופטי של 5x, המאפשר לה להתקרב אל פניו של המצולם גם כאשר הוא נמצא הרחק מן המצלמה. Logitech הטמיעה במצלמה יכולת צילום אינפרה-אדום, המאפשרת לה לעשות שימוש ביכולת הזיהוי הביומטרי Windows Hello אשר הוטמעה במערכת Windows 10. כך, המצלמה החדשה תספק אות וידאו באיכות מעולה וגם תשפר את רמת האבטחה של המחשב – שילוב שיקרוץ וודאי לארגונים המתבססים לעתים רבות על שיחות ועידה בוידאו מרוחק.
כפי שוודאי שיערתם, התענוג של Logitech לא זול. אם חפצה נפשכם בו, תאלצו להיפרד מ-200 דולרים שהם כ-750 שקלים חדשים. המצלמה החדשה זמינה כבר עכשיו לרכישה בארה”ב ובאירופה, דרך קמעונאיות אינטרנטיות או דרך ערוצי ההפצה העסקיים. בשלב זה לא ברור האם תגיע גם אל ישראל.