דיווח: המשחק הבא של מארוול ו-Eidos Montreal יהיה בעולמם של “שומרי הגלקסיה”

בשבוע שעבר יצאו מארוול וסטודיו המשחקים Square Enix בהודעה משותפת, דרכה בישרו לנו על שיתוף פעולה לפיתוח משחק חדש בעולם של הנוקמים. פרט לבשורה זו, ציינו השתיים כי שיתוף הפעולה לא יסתיים במשחק אחד, וכי מדובר בהסכם ארוך טווח דרכו יוצגו בפנינו מספר משחקים שונים מעולמות הקומיקס של מארוול בשנים הקרובות.

מספר דיווחים שעלו לרשת ביממה האחרונה מציינים כי המשחק הבא בשיתוף הפעולה בין שתי החברות יהיה בעולם של “שומרי הגלקסיה” (Guardians of the Galaxy), אותו יפתחו ב-Eidos Montreal, חברה בת של Square Enix שאחראית על פיתוח Deus Ex: Mankind Divided.

משחק של שומרי הגלקסיה המדובר לא יהיה הראשון אותו מובילה מארוול. עוד ב-2015 הודיעה מארוול על שיתוף פעולה עם סטודיו המשחקים Telltale Games, כאשר לקראת סוף שנת 2016 למדנו כי המשחק המדובר יעסוק בעולמם של “שומרי הגלקסיה”. המשחק של Telltale צפוי להגיע במהלך 2017, אולם בשלב זה לא נמסר תאריך מדויק להשקתו.

ויש גם מי שככל הנראה ייצא בצד המפסיד מהעסקה בין Square Enix למארוול. על פי דיווח אתר Eurogamer, העבודה של Eidos Montreal על סדרת המשחקים החדשה של מארוול גרמה לביטול העבודה על המשך למשחק Deus Ex: Mankind Divided, וייתכן כי לא נראה המשך למשחק כל עוד שיתוף הפעולה עם מארוול נמצא בעיצומו.

השוואת מפרטים