דיווח: LG G6 יושק רשמית ב-10 במרץ

LG G6 (הדלפה) LG G6 (הדלפה)

סמארטפון הדגל הבא בייצור ענקית הטכנולוגיה והמובייל הדרום קוריאנית LG, הוא כמובן ה-LG G6, יעלה באופן רשמי על גבי מדפי החנויות כבר בעוד כחודשיים, ביום שישי, ה-10 במרץ. כך נמסר בדיווח חדש של המגזין הדרום קוריאני ETNews, אשר פורסם אמש (ג’, 10.1).

לטענת הדיווח החדש, על ה-G6 תכריז LG בדיוק כפי שביצעה עם מכשיר הדגל שלה בשנה שעברה, G5 – במסגרת תערוכת המובייל השנתית MWC 2017. למעשה, היצרנית תחשוף את המכשיר כבר ב-26 בפברואר, יום לפני מועד תחילתה הרשמי של התערוכה הפופולרית, כאשר פחות משבועיים לאחר מכן יושק זה באופן רשמי. בשלב הנוכחי, גם במקרה שיתברר הדיווח כנכון, לא ידוע באילו מוקדים יושק המכשיר באופן ראשוני, אם כי ניתן להעריך כי יהיו אלו מולדת היצרנית, דרום קוריאה, יחד עם יעדים שונים באירופה.

ה-LG G6, כך לטענת שמועות ודיווחים קודמים, צפוי להציע למשתמשיו קווי עיצוב חדשים שבראשם עומד מבנה “סנדוויץ’ זכוכית”, המוכר לנו מהדורות האחרונים של מכשירי סדרת Galaxy S של סמסונג, וזאת בשילוב מסגרת עשויה מתכת. בחלקו הקדמי של המכשיר, אם נקח בחשבון את הכרזתה הטרייה של חטיבת המסכים של היצרנית הקוריאנית, LG Display, אנו עשויים למצוא צג LDC ברזולוציית +Quad HD (או: 2880×1440), שיביא עימו יחס צפיה ייחודי של 18:9. מפרטו הטכני של המכשיר יפנה, כמובן, לשוק הגבוה, ועל יכולות העיבוד שלו ככל הנראה תהיה אמונה ספינת הדגל החדשה של קוואלקום – Snapdragon 835.

השוואת מפרטים