יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי (Xiaomi) תערוך הערב (ה’, 5.1) מסיבת עיתונאים בעיר לאס וגאס, נבדה, במסגרת אירועי תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2017, שהחלה היום באופן רשמי ותימשך עד יום ראשון, ה-8 בינואר. תהיה זו הפעם הראשונה בה תציג שיאומי בתערוכה, זאת לאחר שהופיעה בתערוכת המובייל MWC בשנה שעברה, גם שם הייתה זו הופעתה הראשונה.
במהלך האירוע צפויה שיאומי לחשוף מוצר חדש עבור השוק הבינלאומי ועל כך מעידה הזמנה שחילקה החברה בחודש נובמבר האחרון, בה ציינה כי “תחשוף מוצר חדש ומרגש שימחיש כמה ניתן לדחוף את גבול החדשנות“.
עדיין לא ידוע איזה מוצר מתכוננת שיאומי לחשוף במהלך האירוע. בסל המוצרים של החברה ניתן למצוא סמארטפונים ומחשבים ואף מצלמות וציוד טכנולוגי במגוון לא קטן של קטגוריות, כך שייתכן כי החברה תבחר להשיק אחד ממוצריה הקיימים, אולי בגרסה מעט שונה, בשוק האמריקאי. רק לפני מספר ימים ביצעה שחקנית סינית אחרת, Honor מבית Huawei, מהלך דומה כאשר השיקה את סמארטפון ה-Honor 6X בארה”ב, זאת כשלושה חודשים לאחר שנחשף ראשונה עבור השוק הסיני.
את האירוע תעביר שיאומי בשידור חי וישיר מ-CES, כך שכולנו נוכל לצפות בהכרזותיה. האירוע יחל בשעה 21:00 לפי שעון ישראל וניתן לצפות בו כאן באתר:
מה לדעתכם תציג שיאומי במהלך האירוע? ספרו לנו את דעתכם בתגובות.