הדלפה חדשה שעשתה דרכה אל הרשת חושפת פרטים נוספים אודות הדור הבא של ספינת הדגל מבית היצרנית הסינית Huawei – ה-P10. ההדלפה טוענת כי ספינת הדגל הבאה תציע מסך בעל שוליים קמורים ובנוסף תתמוך בטעינה אלחוטית.
נדמה כי שוליים קמורים הפכו לאחד הטרנדים החמים ביותר בעולם הסמארטפונים כיום – סמסונג התחילה את המנהג במכשיר ה-Note Edge אשר הושק אי שם בשנת 2014, והפכה אותו לפופולרי בעזרת מכשירי ה-S6 Edge וה-S7 Edge המוצלחים. ספינות הדגל הקמורות הוכיחו כי לא מדובר בסתם גימיק חולף, וככל הנראה גרמו ל-Huawei לרצות להצטרף לחגיגה.
לו תשיק Huawei את ה-P10 יחד עם שוליים קמורים, לא יהיה זה המכשיר הקמור הראשון שלה. בתואר זה אוחז ה-Huawei Mate 9 Pro, שכבר עכשיו מתהדר בשוליים קמורים דומים לאלו של סמסונג. הנסיון של Huawei בעולם הקימורים הופך את השמועה האחרונה להגיונית מאוד וקיים סיכוי סביר שהיא תתברר כנכונה.
בדומה לסמסונג, עשוייה גם וואווי להשיק זוג גרסאות של ספינת הדגל – אחת רגילה ואחת בעלת מסך קמור שתהיה גם גדולה יותר (כך לפי דיווחים קודמים, אשר טוענים כי ל-P10 מסך 5.5 אינץ’ גדול משמעותית בהשוואה לדגמים הקודמים).

עוד טוענת ההדלפה כי ל-P10 טעינה אלחוטית וגם חיישן טביעות אצבע מלפנים, אשר יוטמע בכפתור בית פיזי. נתון זה סותר את התמונות המודלפות מחודש נובמבר, המציגות את חיישן טביעות האצבע בגב המכשיר. בהתחשב בעובדה ש-Huawei מזוהה עם החיישן האחורי והוא זכה לשבחים רבים כאשר שולב במכשיר ה-Nexus 6P ובמכשיריה האחרים, סביר להניח כי הוא יישאר בגב המכשיר ולא ישולב בכפתורי הפיזי.
מתחת למכסה המנוע של המכשיר נמצא ככל הנראה את Kirin 960, המערכת המתקדמת שתכננה Huawei בעצמה, לצד שלל הרכיבים המתקדמים ביותר של שנת 2017 (כיאה לספינת דגל). בהתחשב בניסיון העבר, ככל הנראה ספינת הדגל החדשה תוכרז ותושק בחודש אפריל ותגיע אל ישראל זמן קצר לאחר מכן.
מה דעתכם? האם הייתם מעוניינים בספינת דגל קמורה מבית Huawei? שתפו אותנו בתגובות!