OnePlus תקיים אירוע הכרזה ב-15 לנובמבר, תחשוף את ה-OnePlus 3T

לוגו OnePlus

לפני מספר ימים חשפה קוואלקום, ענקית השבבים האמריקאית, כי יצרנית הסמארטפונים וואן-פלוס מתכננת לחשוף מכשיר שבליבו פועמת מערכת השבבים החדשה Snapdragon 821. כעת, כ-48 שעות לאחר מכן, מצטרפת לחגיגה היצרנית עצמה ומודיעה דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלה כי היא תקיים אירוע הכרזה ביום שלישי, ה-15 בנובמבר, ובו תציג באופן רשמי מוצר מסויים (ככל הנראה סמארטפון ה-OnePlus 3T) אשר רץ על גבי פלטפורמת העיבוד הנ”ל.

בציוץ אותו שיתפה בטוויטר צירפה וואן פלוס סרטון קצרצר ובו מוצג גרף המשווה את ביצועי הליבות החזקות ביותר ב-Snapdragon 820 לבין אלו שב-Snapdraogn 821, ומיד לאחריו נכתב בגדול “T-7”, מה שאולי עשוי להעיד על שם המכשיר המיועד. על פי דיווחים קודמים וכפי שכבר ציינו, ייקרא המכשיר בשם OnePlus 3T, כך שלא בדיוק ברורה לנו מהותה של הסיפרה 7 בטיזר שפרסמה היצרנית בחשבון הטוויטר שלה.

על פי דיווחים קודמים בנושא, יציע ה-OnePlus 3T מגוון שיפורים ושידרוגים בהשוואה לקודמו: יכולות צילום משופרות שיתקבלו ע”י שימוש בחיישן חדש מדגם IMX398 המיוצר ע”י סוני ומגיע ברזולוציית 16 מגה פיקסל, סוללה גדולה יותר בעלת קיבולת של 3,300mAh (בהשוואה ל-3,000mAh ב-OnePlus 3) וכמובן שבב ה-SD821 החדש, שמצוייד בליבות Kryo עוצמתיות בתדר מקסימלי של 2.35GHz.

מחיר ה-OnePlus 3T עשוי שיהיה גבוה בהשוואה למכשיר הדגל הנוכחי של היצרנית, וצפוי לעמוד על כ-479 דולר (כ-1,850 שקלים לפני חישוב עלויות מיסים ושילוח).

השוואת מפרטים