בסלקום חוגגים: חצו את קו 100 אלף המנויים בסלקום TV

Cellcom TV

חברת סלקום מציינת היום חצייה של 100 אלף לקוחות בשירות הטלוויזיה סלקום TV. יעד זה השיגה סלקום תוך כמעט שנתיים, מאז שהושק שירות הצפייה בסוף 2014. מדובר בגידול של כ-30 אלף משתמשים מאז דיווחה החברה על חציית רף 70 אלף המנויים בחודש מרץ האחרון. לשם ציון הדרך הוציאה סלקום הודעה מיוחדת לבורסה בעניין.

כאמור, מתוך 100 אלף המנויים, 30 אלף נוספו השנה כאשר ההתעניינות בשירות גדלה מאוד לאחר הוספת ערוצי הספורט. התחזקות בסיס המנויים באה על חשבון החברות הותיקות, HOT ו- yes, אלו בעיקר איבדו לקוחות מאז שהשיקה סלקום את חבילת הצפייה שלה.

בהשוואה לאותן חברות ותיקות, יש לסלקום TV עוד פוטנציאל של נתחי שוק. הוט החזיקה נכון לסוף הרבעון השני 277 אלף מנויים (שמקבלים רק טלוויזיה בכבלים). Yes רשמה נכון לסוף הרבעון 623 אלף מנויים. מנכ”ל סלקום, ניר שטרן, אמר כי “מהפיכת  שוק הטלוויזיה בעיצומה וזוהי רק ההתחלה“.

לא ברור האם ועד כמה רווחית סלקום TV עם 100 אלף מנויים משלמים, אך המספר הנאה מראה שהשוק הישראלי צמא לפתרונות צפייה לאחר שנים של שליטת החברות הותיקות. נזכיר שגם נטפליקס נכנסה לאחרונה לארץ ומהווה פיתרון (חלקי מאוד) לצפייה.

גאדג’טי פנה לנטפליקס לשם קבלת נתוני מנויים בישראל, אולם בנטפליקס לא הסכימו לחשוף נתונים מספריים הנוגעים למספר הרשומים לשירות בשוק הישראלי – מנטפליקס נמסר:

אנו לא יכולים לחלוק נתונים ספציפיים הנוגעים למדינה בודדת, אך נוכל לומר כי לנטפליקס מעל ל-86 מיליון מנויים במעל מ-190 מדינות, הנהנים מיותר מ-125 מיליון שעות צפייה בסדרות טלוויזיה וסרטים מידי יום.

השוואת מפרטים