אולפני מארוול (Marvel) שחררו סרטון טיזר ראשון ל”שומרי הגלקסיה 2” (Guardians of the Galaxy Vol. 2). סרטון זה אינו מוגדר כטריילר מלא לכל דבר, אלא “הצצה ראשונה”, שכן הוא לא מראה לנו פרטים על העלילה שצפויה לנו בסרט.
מה שכן מופיע בסרטון הוא כל ה”שומרים” – זואי סלדנה (Zoe Saldana) חוזרת בתפקיד גמורה (Gamora), דייב בטיסטה (Dave Bautista) בתפקיד דראקס (Drax) וכריס פראט (Chris Pratt) בתפקיד פיטר קוויל/סטאר-לורד (Peter Quill/ Star-Lord). בראדלי קופר חוזר לדובב את הדביבון האלים רוקט (Rocket), ואמנם איננו שומעים אותו בסרטון, אנו רואים את גרוט (Groot) התינוק, וידוע שוין דיזל (Vin Diesel) ימשיך לדובב את העץ הפטפטן.

יונדו (Yondu), אביו המאמץ המפוקפק של סטאר-לורד, יחזור גם הוא, ויתכן שישתף פעולה יותר עם השומרים הפעם. מייקל רוקר (Michael Rooker) מ”המתים המהלכים” יגלם אותו שוב. כל זה תחת השיר Hooked on a Feeling של Blue Swede, שהפך למזוהה עם הסרט הראשון. אך משולבת בו גם מנגינה אחרת, יותר קודרת, המרמזת על התנגשות בין התמימות והקלילות של סטאר-לורד לבין איום גלקטי משמעותי.
ג’יימס גאן (James Gunn) חוזר לכתוב ולביים גם את הסרט השני. שמות גדולים נוספים שלא הופיעו עדיין אך ידוע שיופיעו בסרט הם ניית’ן פיליון (Nathan Fillion) מ”פיירפליי”, שישחק תפקיד שונה ומשמעותי יותר מתפקיד האורח הקטנקן שהוא שיחק בסרט הראשון, וקורט ראסל (Kurt Russel) שישחק את אגו (Ego), כוכב-לכת תבוני וזדוני.
“שומרי הגלקסיה 2” צפוי לעלות למסכים ב-5 במאי 2017.