במהלך חודש ספטמבר, נמכרו בארצות הברית יותר יחידות של קונסולת המשחקים Xbox One מאשר PlayStation 4 (על גרסאותיהן השונות). כך עולה מדיווח של מיקרוסופט, שציטטה את הנתון מחברת NPD Group. נתון דומה מגיע מבריטניה, וגם שם מיקרוסופט מכרה יותר מכשירים מאשר סוני. בחודש זה, לפי מיקרוסופט, ה-Xbox One היא גם היחידה שמכרה יותר מכשירים מאשר בחודש ספטמבר אשתקד.
מדובר בחודש השלישי ברציפות בו מיקרוסופט מוכרת יותר קונסולות בארצות הברית. הרצף שהתחיל עוד בחודש יולי המשיך באוגוסט, בו הושק דגם ה-S המוקטן של ה-Xbox One. המשחק הבלעדי הנמכר ביותר בחודש שעבר הינו Forza Horizon 3, גם הוא של מיקרוסופט – נתון צפוי למדי, שכן במהלך ספטמבר לא ראינו השקות גדולות מבית סוני או נינטנדו שהתחרו בכותר המרוצים החדש.

חדי האבחנה ביניכם בוודאי יתהו כיצד ה-Xbox One מכרה בספטמבר יותר יחידות מאשר ה-PlayStation 4 Slim, שהושקה בחודש זה במחיר של שלוש-מאות דולרים. שאלה זו הטרידה גם אנליסטים מקצועיים, והדעה הרווחת כעת היא שצרכנים המעוניינים בקונסולה של סוני מחכים לנובמבר – אז תושק הגרסה החדשה והחזקה באופן משמעותי של הקונסולה, ה-PlayStation 4 Pro.
הדו”ח המלא של NPD Group ישוחרר לציבור בשבוע הבא. בינתיים, מיקרוסופט לא מפספסת את ההזדמנות לחגוג את התקופה הנוכחית, שמסמנת עבורה אבן דרך במאבק ארוך וקשה מול סוני. למרות שמיקרוסופט הובילה במכירות בחודשים האחרונים, החברה עדיין רחוקה מהובלת השוק. בעבר, מיקרוסופט אף הודתה כי הפער מול סוני כה גדול, עד שלא בטוח כי ניתן בכלל לסגור אותו.
סוני ומיקרוסופט שתיהן צפויות להציג את דוחותיהן הכספיים עבור הרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר לקראת סוף החודש, אז לבטח נקבל תמונה רחבה יותר הנוגעת למכירות הקונסולות בשלושת החודשים האחרונים במבט גלובלי.