מעצמת המשחקים הצרפתית יוביסופט (Ubisoft) ממשיכה בחגיגות 30 השנה להיווסדה. בכוונתה לתת מדי חודש עד סוף השנה משחק במתנה למעריציה. מתנת החודש היא Beyond Good and Evil מ-2003.
Beyond Good and Evil הוא משחק הרפתקה יוצא דופן. הוא מתרחש בעתיד הרחוק על כוכב לכת בשם היליס (Hillys). גיבורת המשחק, ג’ייד (Jade), היא צלמת מוכשרת. יחד עם איש-החזיר פייג’ (Pey’j), חברה הטוב, היא מתפעלת בית יתומים. חייזרים אלימים הנקראים DomZ פולשים להיליס ומסכנים את חיי כולם. ג’ייד, מצוידת במצלמה ובמוט איתו היא גם יודעת להלחם לא רע בכלל, יוצאת למסע מגוון ומסוכן במטרה להגן על היתומים ואולי, אם יזדמן לה, גם להציל את העולם.
המשחק פותח על ידי מישל אנסל (Michel Ancel), אחד המפתחים האגדיים של יוביסופט, שהביא לנו בין השאר את סדרת משחקי הפלטפורמה הנהדרת ריימן (Rayman). אנסל עצמו הביע לא פעם את משאלותיו לפתח גם משחק המשך, אך חוץ מטריילר אחד קטן מ-2008 לא עלו עוד חומרים. כעת התחילו לצוף לפתע ציורי-קונספט חדשים מהעולם של Beyond Good and Evil, ואף אנסל עצמו הודיע שמשחק ההמשך נמצא כבר בשלבים ראשוניים של פיתוח. זה נשמע מבטיח, אך מוקדם לשמוח, בהתחשב בכך שגם ב-2008 נאמר אותו דבר.

שמועה נוספת טוענת שנינטנדו (Nintendo) מממנת את BG&E 2, שיהיה משחק אקסקלוסיבי ל-NX, הקונסולה הבאה שלה. יש לכך תקדים, שכן אותו דבר בדיוק נעשה עם Bayonetta 2 וקונסולת ה-WiiU. בנוסף, אוביסופט הכריזה שהיא כבר מפתחת משחקים ל-NX. אף על פי כן עדיין זו שמועה בלבד.
בינתיים, עד שנדע דברים בוודאות, תוכלו לרשום משתמש חינם ב-Uplay, החנות המקוונת של אוביסופט, להוריד את BG&E, ולהנות ממנו ומציורי-הקונספט שפורסמו.
לחצו כאן למעבר לעמוד המועדון של יוביסופט להרשמה ולהורדת המשחק.