כ-24 שעות בלבד חלפו מאז הכריזה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הדרום-קוריאנית LG Electronisc על מכשיר הדגל השני שלה עבור 2016, הוא כמובן ה-LG V20. זה, אף שמגיע כממשיך דרכו של ה-V10 מהשנה שעברה, שאב לא מעט השראה ממכשיר הדגל הראשון של היצרנית לשנה הנוכחית, ה-G5. בין הפיצ’רים אותם “העתיקה” היצרנית בין המכשירים נמצא את מבנה המתכת המלא ומערך הצילום הכפול שבגבו. עם זאת, פיצ’ר אחד ובולט במיוחד העדיפה LG לא לשלב במכשיר החדש, וזה כמובן מערך המודולים המתחלפים.
כזכור לכולנו, סמארטפון ה-LG G5 מגיע למשתמשיו עם מערך מודולים נשלף ייחודי במינו, היוצא מ”סנטר” המכשיר (חלקו התחתון) ומאפשר את הוצאת הסוללה והחלפתה כמו גם החלפה של מודולים שונים מההיצע המצומצם של החברה. אף על פי ש-LG התפארה במערך זה במסע השיווק והפרסום של המכשיר, זו בחרה שלא לשלבו במכשיר הדגל החדש, V20. האם משמעות הדבר היא שתמו ימי מערך המודולים הייחודי? ממש לא, כך לפחות על פי דבריו של דובר חברת LG, קן הונג.

לדברי הונג, כפי שאלו מובאים אלינו ע”י אתר CNET, הפיתוח של ה-V20, יחד עם כל ההחלטות הנוגעות לעיצובו ומבנהו, כבר היו בשיאם כאשר ה-G5 נחת על מדפי החנויות. בהתאם לכך, פיתוח המכשיר החדש וכן ההחלטה שלא לשלב את מערך המודולים הייחודי לא הושפעו כתוצאה ממכירותיו ה”מאכזבות” של ה-G5 ברחבי העולם.
כמו כן, הוסיף הונג ואמר כי מכשיר הדגל הבא לסדרת ה-G של החברה, שכמובן ייקרא בשם LG G6, לא יזנח את המבנה המודולרי הייחודי של קודמו ואף יציע יכולות מפותחות ומתקדמות יותר. ייתכן כי התקדמות המערך תתבטא, לפחות בין היתר, גם בהשקתם של מודולים נוספים מלבד שני המודולים הבודדים אותם מציעה היצרנית כיום. כך, אגב, תוכל LG להתמודד מול התחרות הראויה שהציגה לה לנובו עם סדרת ה-Moto Z.