חברת אנג’י מגייסת 3.5 מיליון דולר ומבטיחה שלא יעבדו עליכם במוסך

חברת אנג’י הישראלית מודיעה היום על השלמת סבב גיוס העומד על 3.5 מיליון דולר, כאשר את הגיוס הובילה OurCrowd. מלבד OurCrowd השתתפו בגיוס: 8Partners, Ton Ventures, Motus VC, Elevator fund, אורי לוין (שהיה המשקיע הראשון בחברה) והמדען הראשי.

אנג’י פיתחה אפליקציה ייחודית המאפשרת, באמצעות רכיב חיצוני התממשק לרכב, לקבל מידע מקיף ומלא אודות התקלות והבעיות ברכב. מרגע חיבור המתאם, האפליקציה יודעת לקרוא את הקודים המיוחדים שנשלחים מהרכב, מידע שעד כה היה שמור למוסכים בלבד, ולתרגמם “לשפת בני אדם”.

כפועל יוצא מכך, החברה מאפשרת לכל משתמש להגיע מוכן ומודע יותר למוסך, זאת תך הבנת התקלה הקיימת עוד לפני האבחנה של המסוך עצמו. יתרה מכך, החברה פועלת בשיתוף עם מוסכים ברחבי הארץ ויכולה לספק למשתמש הצעות מחיר מכמה מוסכים במקביל, מה שיעניק לו יותר שליטה על המוסך בו יבחר לטפל ברכב.

על פי החברה, מאז הושקה האפליקציה הצטרפו מעל 200 מוסכים ברחבי הארץ וכמעט 100 אלף משתמשים. בנוסף לכך, נמסר כי המידע שנאסף מהמכוניות מאפשר את העמקת יכולות הדיאגנוסטיקה ואבחון התקלות ובקרוב אף יתאפשר חיזוי תקלות, מה שיחסוך הרבה כסף וכאב ראש לנהגים. לצד זאת, המידע שנצבר מציג פערים משמעותיים במחירי הטיפולים ברכבים שונים ומאפשר ראיית שוק רחבה על אמינות הרכבים, תקלות נפוצות ועוד.

ירדן גרוס, מנכ”ל אנג’י:

התגובה של השוק הישראלי להשקת אנג’י היתה מדהימה, כי אנחנו פותרים פה בעיה אמיתית שיש לנהגים בכל הקשור בטיפולים ותחזוקת הרכב. הגיוס הנוכחי נועד לתמוך בהתרחבות לשווקים נוספים שבהם בכל שנה עשרות מיליארדי דולרים הולכים לתיקוני רכב לא נחוצים. המטרה שלנו היא להמשיך ולייצר חוויה יותר טובה בכל הקשור למפגש עם המוסך, לאפשר לנהגים שליטה מלאה על תחזוקת הרכב וההוצאות הקושורת בכך. לדוגמה, לא רחוק היום שאני כנהג אדע שהמצבר של הרכב הולך להגמר בשבוע הקרוב אוכל להשוות מחירים דרך אנג’י ואף להזמין אחד חדש מבעוד מועד.

אילן זיבוטופסקי, שותף בקרן OurCrowd:

אנג’י מציעה פתרון לבעיה אשר מתסכלת בעלי רכבים במשך שנים תוך כדי איזון השוק ויצירת סביבה יותר שיוויונית ושקופה בין המוסכים לצרכנים. אם יש תעשייה אשר דורשת שינוי זו תעשיית הרכב ואנחנו יותר משמחים להוביל סבב השקעה ראשוני כה מוצלח.

השוואת מפרטים