לאחר שבנדיקט קמברבאץ’ (Benedict Cumberbatch) כבר כיכב בקומיק-קון בטריילר החדש ל”דוקטור סטריינג’” (Doctor Strange) של מארוול (Marvel), הגיע הרגע לו מעריצים ציפו כבר כשנתיים – טיזר וידאו ראשון לעונה הרביעית של “שרלוק” (Sherlock).
“שרלוק” היא סדרה המבוססת על הרפתקאותיהם של הבלש שלרוק הולמס ועוזרו דוקטור ווטסון, המתרחשת בזמנים מודרנים במקום באנגליה הויקטוריאנית (למעט ספיישל אחד שיצא בתחילת השנה). קמברבאץ’ מגלם את שרלוק הולמס, “בלש מייעץ” (Consuting Detective), כפי שהוא מכנה את עצמו. את ד”ר ג’ון ווטסון מגלם מרטין פרימן (Martin Freeman). הסדרה נכתבת ומופקת על ידי סטיבן מופאט (Steven Moffat), שאחראי גם לעונות האחרונות של דוקטור הו (Doctor Who).
בעונה הרביעית שרלוק יצטרך להתמודד עם מזימה אחת נוספת של אויבו האלמותי, ג’ים מוריארטי (Jim Moriarty). מוריארטי נהרג בסוף העונה השנייה של הסדרה, אך בסוף העונה השלישית ובפרק הספיישל הויקטוריאני התברר שהוא השאיר אחריו תכנית זדונית להתרחשות שתקרה לאחר מותו. מהטריילר ניתן לראות שהעונה תהייה מותחת ומלאה באקשן, ושאפילו שרלוק, האדיש לרוב, לא תמיד מצליח לשמור על קור רוח לנוכח התלאות שפוקדות אותו.
אין עדיין תאריך יציאה ספציפי לעונה החדשה, אך היא צפויה לצאת במהלך 2017. כקודמותיה, היא תהייה מורכבת משלושה פרקים באורך של כשעה וחצי כל אחד.