אמש (ה’) הופיע בעמוד הפייסבוק של דיסני ריץ’ מור (Rich Moore), שכתב וביים את “ראלף ההורס” (Wreck-It Ralph) ו”זוטרופוליס” (Zootropolis/Zootopia). מור הופיע בשידור חי והציג את פיל ג’ונסטון (Phil Johnston), שכתב את הסרטים הללו יחד איתו, והכריז שהם יכתבו ויביימו ביחד סרט חדש, אך לא הספיקו לומר איזה מכיוון שג’ון סי. ריילי (John C. Reilly), שדובב את ראלף בסרט, הפריע להם, כשהוא עוטה כפפות מגדולות. בשלב הזה היה כבר ברור שהסרט המדובר הוא המשך ל”ראלף ההורס”. כשריילי ניסה לספר מה תהייה עלילת הסרט, קטע הוידאו “נתקע” בגלל “תקלה”, כקריצה לסרט הראשון.
“ראלף ההורס” מגולל את סיפורו של ראלף, נבל במשחק ארקייד ישן בדיוני. לראלף נמאס שכולם שונאים אותו, והוא מחליט ללכת למשחק אחר בשביל לזכות שם במדליה, מה שיסמן אותו כגיבור ויתן לו פריוילגיות שהוא לא מצליח לקבל כנבל. בדרך, כמובן, התכניות שלו משתבשות, והוא מסכן את העתיד של כמה וכמה מכונות ארקייד, כולל המכונה שממנה הוא בא.
“ראלף ההורס” זכה למעמד פולחן כמעט מרגע צאתו, גם בשל היותו סרט דיסני טוב עם קאסט מאד חזק, וגם בזכות השימוש המוצלח שלו בדמויות ממשחקי וידאו אמיתיים, כגון סוניק (Sonic), לוחמים מ-Street Fighter ועוד. אמנם העלילה לא סבבה אותם, אך הסרט התייחס אליהם בכבוד ועניין שלא אופייניים לרוב לסרטים שמתבססים או מתייחסים למשחקי וידאו.
לא ידוע כרגע שום דבר על הסרט החדש, מלבד זה שמור וג’ונסטון יכתבו ויביימו אותו ביחד, ושג’ון סי. ריילי ככל הנראה יחזור לדובב את ראלף. יתכן שה”תקלה” בהכרזה רומזת שהעלילה של סרט ההמשך תתמקד בתקלה במשחק, או בדמות תקולה, אך יתכן מאד שזו גם סתם בדיחה של היוצרים. נכון לרגע זה הסרט צפוי לצאת ב-9 למרץ 2018 בארצות הברית.