היישר מאתר חברת Samsung מגיעה אלינו הדלפה אודות מפרט ה-Galaxy Q (יהיה מעניין לראות מה יקרה כשלסמסונג יגמרו אותיות האלפבית אותן הם מוסיפים למילה Galaxy בכל אחד מהדגמים האחרונים שלהם) – סמארטפון המתיימר להתחרות דווקא בבלאקברי.

ההדלפה הגיעה דרך מדור ההורדות תחת קטגוריית תמיכה (Download Support). בהנחה שאתם מאמינים למה שכתוב שם (ואין סיבה שלא), אז המפרט הוא כדלקמן: מערכת הפעלה Android 2.2 Froyo, מעבד Hummingbird בתדר של 1GHz, מסך מגע בגודל 3 אינצ’ עם תמיכה במולטי-טאצ’ (Capacitive) מסוג Super AMOLED ברזולוצייה של 720×480. כמו כן, חיישן המצלמה מגיע ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל עם תמיכה בצילום וידאו בהפרדה גבוהה (HD), ומלפנים נמצאת מצלמה נוספת ברזולוציה של 1.3 מגה-פיקסל (בהחלט עדיפה על מצלמות ה-VGA שמגיעות בד”כ). מבחינת נוחות שימוש, המכשיר יגיע עם מקלדת QWERTY מלאה ומשטח-עקיבה אופטי (מזכיר “מעט” את הבלקברי). נפח הזיכרון המגיע עם המכשיר כולל 16 ג’יגה-בייט מובנים עם אפשרות הרחבה ע”י כרטיס זיכרון מסוג microSD (עד 32 ג’יגה-בייטים נוספים). בכל הנוגע לקישוריות, אין המכשיר לוקה בחסר – Bluetooth 3.0 ,WiFi b/g/n ,A-GPS, חיבור Micro USB ויציאת HDMI. לקינוח, נציין כי עם ה-Q מגיעה סוללה של 1500mAh, וזמן השימוש המוצהר הוא 7.5 שעות ו-510 שעות במצב המתנה.
לצערנו אין עדיין תמונה של המכשיר, אך לפי התיאור הראשוני ויתר המכשירים מבית החברה, ניתן לשער כי מדובר במכשיר מעוצב ונוח, וכל שנותר הוא לחכות להודעה רשמית מאנשי יחסי הציבור של סמסונג.