סמסונג תספק מערך צילום כפול לסמארטפונים מבית מגוון יצרניות סמארטפונים סיניות

דוכן סמסונג (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

כחלק מן המגמה שגוברת בעולם המובייל בשנה האחרונה, יצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם נכון להיום, סמסונג, תספק את מערך הצילום הכפול עבור מכשיריהן הבאים של מספר יצרניות סמארטפונים סיניות שונות, בהן נמנית בין היתר שיאומי (Xiaomi). כך מוסר העיתון הקוריאני The Korea Herald בדיווח חדש שהתפרסם לפני מספר ימים.

על פי פרטי הדיווח, כבר מחודש יולי הקרוב תחל סמסונג לספק עבור שיאומי ו-LeEco את מערכי הצילום הכפולים למכשירי העתיד שלהן. בטיימינג כמעט מושלם, במהלך הימים האחרונים החלו לצוץ ברשת דיווחים שונים אודות הראשונה מבין השתיים, הטוענים כי זו עובדת כיום על מספר סמארטפונים, Xiaomi Mi5S ו-Mi Note 2, שיציעו בגבם מערך צילום כפול וצפויים להפוך רשמיים עוד השנה.

מערך הצילום הכפול ב-Huawei P9 ו-LG G5
מערך הצילום הכפול ב-Huawei P9 ו-LG G5 (צילום: גאדג’טי)

אם לא די בכך, אחת מ-5 יצרניות הסמארטפונים הגדולות ביותר בעולם, אופו (OPPO), בוחנת גם היא את האפשרות לרכוש מסמסונג את מערך הצילום הכפול עבור מכשיריה. ראשון לבצע שימוש באלו עשוי להיות ה-OPPO Find 9, כאשר על פי הדיווחים האחרונים ישלב המכשיר צמד חיישני צילום שיוטמעו כחלק ממערך צילום כפול בגבו. מועד חשיפתו המדוייק אינו ידוע, אך הדבר צפוי להתרחש במהלך החודשים הקרובים.

בשנה החולפת החל השימוש במערך צילום כפול בסמארטפונים להתגבר באופן משמעותי, מגמה שקיבלה האצה בעקבות החלטותיהן של LG ו-Huawei לשלב במגוון ספינות הדגל שלהן, LG G5 ו-Huawei P9, מערך צילום מסוג זה. את הדחיפה הנוספת ואולי אף המשמעותית ביותר לתחום צפויה לספק לא אחרת מאשר אפל, המתכננת, לכאורה, לשלב בגבו של מכשיר ה-iPhone 7 Plus/Pro מערך צילום כפול גם כן.

השוואת מפרטים