שמועות ודיווחים שהחלו כבר במהלך חודש אפריל האחרון, העידו על כך שסמסונג מתכננת שינוי משמעותי במיוחד לסדרת מכשירי הגלקסי נוט מבית ייצורה, כאשר פאבלט הדגל הבא לסדרה, שיכונה בשם Galaxy Note 7, יגיע עם מסך הקמור מימין ומשמאל, בתצורה הדומה למכשירי סדרת ה-Edge שלה. כעת, לקראת הכרזת המכשיר הצפויה להתרחש ב-2 באוגוסט, דיווח נוסף מצטרף להמולה ומאשר גם הוא את שלל הדיווחים בנושא.
על פי ידיעה שפורסמה לאחרונה באתר Korea Herald ומגיעה במקורה מהמגזין הקוריאני Munhwa Ilbo, “סמסונג אינה שוקלת” להשיק עבור ה-Galaxy Note 7 גרסה בעלת מסך “שטוח”. הדגם היחיד אותו תחשוף היצרנית עבור המכשיר יהיה אחד בעל מסך הקמור משני צידיו, זאת ככל הנראה בעקבות הצלחתם המסחררת של דגמי ה-S6 Edge ו-S7 Edge בשנתיים האחרונות. כמו כן, צעד זה עשוי לסייע לחברה להפוך את המסך הקמור לסטנדרט.
חרף הדברים, נראה כי סמסונג מבינה את המשמעות של ביטול גרסת המכשיר בעלת המסך השטוח וההשפעה שעשויה להיות לה על הלקוחות הפוטנציאליים, כאשר על פי תמונות ההדמייה המודלפות של ה-Galaxy Note 7 (שחלקן מצורפות לכתבה), יהיה הקימור שבמכשיר מינימלי ומעודן יותר. בהתאם לכך, שוליי המכשיר יהיו מעט יותר גדולים ויקלו על האחיזה, בניגוד לאלו שב-S7 Edge שלטעמנו מפריעים לשימוש הסטנדרטי לא מעט.
ומה דעתכם בנושא – תעדיפו שה-Galaxy Note 7 יגיע עם מסך קמור או שטוח?

